09 October 2009

Lepas Raya Part 2

Mai kita sembang kat sini pulak

77 comments:

  1. hah!! kali ni aku dpt peluang buka kedai... bukan senang nak dpt peluang nie...

    ReplyDelete
  2. Amboi pak ku bergaya macam pemandi F1

    ReplyDelete
  3. Kedai kopi ada problem sikit, terlupa bayaq cukai tanah, Bil Elektrik, Bil Air dan Astro.
    Nanti aku suruh Medi bayaq sat kat Kulim

    ReplyDelete
  4. ishh zaman la nie bayar pakai online je...

    ReplyDelete
  5. Tu laa selalu memang cam tuu..bulan nii bajet lari skit....

    ReplyDelete
  6. hai... kita dok 'hire' rod dgn CT dok meniaga pon tarak untung ka?

    ReplyDelete
  7. Itu pasai laa Rod ngan Ct dah buat profit lebih kurang RM12.20 bulan lepas. Tuu kira ok laa tuu ingat nak list dalam public listed tapi tengok laa macam mana tahun 20010 kot

    ReplyDelete
  8. ooo... kalo bab tu kena refer kat bukhori n faizal mahat... sorang expert pasal bank sorang lagi businessman...

    ReplyDelete
  9. amboi2... mcm2 no..

    Ran.. penat2 ku bisnes pagi petang siang malam.. untung rm12.20 ja?? adoi.. ni mesti sebab ramai buka buka 555.. nak bayar .. tp pakat buat2 lupa..

    ReplyDelete
  10. Salam smua my friends. Tawaran tajaan untuk VS Bdminton n Bwling. antara Psk Bkt Pinang n Langgar..Pada okt tahun xtau lg.Pulangan lumayan..aku minta MR (Mat Rani) la jd penaja. K MR..buleh ka?

    ReplyDelete
  11. Mat Rani yg tak tidur lagi ni...October 10, 2009 at 3:04 AM

    Salammmmmmmmmmmmmm..
    Dear All,
    Aku ni dah confiusla...byk sungguh aktiviti rancangan kite.....So aku try to sort out as follows:
    Jamuan Hari Raya :
    17/10/09 Eco Ulu Yam@what time(CT to confirm)

    1.Abdul Rani
    2.......
    3.........
    4.........

    Badminton :
    24/10/09 Venue@what time (Lit to confirm)

    1........
    2.........
    3.........
    4.........

    Bowling:
    31/10/09@One Utama - 3.00pm (Need to have an agreement with all members)

    1.Abdul Rani
    2.......
    3.........
    4.........

    Kalau ok masukkan jer nama.Kalau tak cukup korum errr consider cancelled la tu.....
    Anyway, we all akan dpt gaji sebelum Deepavalikan.....Heharap Okler kotttt...
    Lit...Aku ni sapala nak sponsor....kalau Ran ok ler...Org kaya..lebih kaya drp abdul wahab dan lebih kaya dr abdul wahibb...

    ReplyDelete
  12. Kalau suruh LIT jawabnya samapai tahun 2020 pun tak lawan lagi badminton tuu. OK Rani bubuh nama aku untuk BOWLING, kat 1-Utama tuu nama aku dah terpahat kat situ sebab penah buat perfect game 300....well don't worry...team Bkt Pinang.

    ReplyDelete
  13. Rani.. setakat ni yg confirm cuma bowling tu je laaa... sebab jamuan raya tu.. ku rasa cancel je laa.. tak dpt sambutan pun... ada dua tiga orang jaa watper.. ok.. masukkan jugak nama aku kat bowling.. wakil dari Langgar.. sama dengan Ran.. hehheee..

    Rani.. hang organize laa no.. kali ni.. hehee.. aku nak letak jawatan dah..

    ReplyDelete
  14. Zarul, Omaq, Jasma, Cik Yah semua tuu geng Jln Langgaq...

    ReplyDelete
  15. Bowling Tournament: Langgar vs Bkt Pinang
    31/10/09@One Utama - 3.00pm

    Please list your name here:

    Langgar
    1. Azran (Star)
    2. CT Noor (Juara bertahan 3 tahun berturut)
    3..........
    4..........

    Bkt Pinang
    1.Mat Ki
    2.Lit
    3..........
    4..........

    Pemain Import
    1.Mat Rani
    2.........
    3..........
    4..........

    ReplyDelete
  16. Rani.. aku memang juara.. juara cuci longkang.. heheheee

    ReplyDelete
  17. OK set 31/10/2009, nampaknya ada dalam 2 minggu saja lagi...kena berlatih secara intensif nii.OK team Bkt Pinang berlatih guna buah Pinang laa kott..tak gituu LIT ?

    ReplyDelete
  18. One utama jd..ni sapa nk geng aku ni? Medi dok kulim..han xmai pnya. Mat Ki..mata dia xnampak pin..Hamid..blh guna 3 jari sj sbb dok baling Dart. So..Bkt Pinang aku sj le..pakai pemain import blh ka..ank2 aku dh pro ni.

    ReplyDelete
  19. Ran & CT, aku rasa bowling ni pun takde sambutannn...
    So consider cancella ekkk..kite outing jerla kat memaner..tak sumer member make use blog ni...hang aderkan nenumber geng kt KL ni...kite contact melalui sms jerlah..lagi baguihhh...next week kite outing...
    Hang nyer jawatan masih maintain...ayaq tgn hang mmg takde tandingan...aku lebih suka jd special task saja maaaa...

    ReplyDelete
  20. mat rani, syok baca ayt hang. hang ni dok lawak cam zaman sek dulu gak.

    ReplyDelete
  21. Rani.. bowling tu jadik... tak perlu ramai2 sangat.. nanti ku sms je depa... leh bawa anak2 kalau nak join pun.. no problemo..

    ReplyDelete
  22. Yaka Waheda..kalau tak melawak bukan mat rani la...mat ranu ler tu...hang camner? akupun tak tau sebenaqnya ape berlaku kt hang pa sumer.....
    Jauh disudut hati aku ni nak gak tahu hangpa kt mana..kerja kat mane..anak brp.....Apapun..bila tgk gegambo ni mmg sumer sihat2 belaka..baguihle..
    Hang nak tgk aku pila kat facebook aku..abdrani8@yahoo.com.

    ReplyDelete
  23. CT kalu jadi baguihler..Kite nak bersantai jer..main bendani bukannya payahhh..baling saja maaa...Yg tak tau mainpun tak dak masalah aihhhh...akupun tak tau mainnn gakkk...Handoh saja...

    ReplyDelete
  24. Lit sorry sebab aku tak dapat membantu team Bukit Pinang lawan ngan geng langgaq.

    Ran..perli ye geng kami belatih ngan buah pinang. Ingat..

    Tanam pinang rapat-rapat.
    Agar senang puyuh berlari.
    Kalau main tak menang....
    ( sambung Lit )..
    Kita jamu depa ayaq akaq pinang.

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum,aku dah buat spek baru,Lit hang jgn risau aku ok jer kalau takat nak msk longkang no problem hidup geng bkt pinang

    ReplyDelete
  26. Aku balas pantun hang Tok Aripp..

    Tanam pinang rapat-rapat
    Baru senang badak berlari
    Team BP perembang longkang tepat-tepat
    Alamat team Langgaq JOHAN sat lagi

    ReplyDelete
  27. RAN: aku tgk u tube msian open tu rasa mcm tak sabar nak bawa keluarq raket ni hehehehe
    12 Oct 09, 18:14

    BOWLING: BIla hampa main? jadi ka? berapa team? solo ka bersama pasangan tido masing2

    Duduk sudah diri sudah
    jalan saja yang belum lagi
    rancang sudah ajak pun sudah
    main saja yang dak lagi

    Bukit Pinang, Langgarq sama sekutu
    rakan dan taulan sama sekufu
    Daun serai daun gaharu
    belum try belum tahu

    ReplyDelete
  28. Han...sedap pantun hang.
    Nanti main badminton hang smash Ran cukup-cukup.

    Roslee Awang Kundur Sabah. Senyap je..kata nak masuk blog.

    ReplyDelete
  29. tak leh areh... aku partner ran lawan lit/mat ki heheeh.. mana leh smash member

    ReplyDelete
  30. Han....aku jadi penjaga garisan dah laa...aku tak masuk mana-mana team...
    Mat Arif....lawan jangan tak lawan
    Aku teringin gak nak main tapi han tu...tinggi sangat nanti dia rembat muka aku.....

    ReplyDelete
  31. Pada Mat Arif....terima kasih kerana sudi layan aku kat Stadium Darulaman malam sabtu tempohari...Harap-harap persahabatn kembali terjalin....
    Seronok dok cerita2 pasai kenangan semasa di SMDSO

    ReplyDelete
  32. BOWLING @ ONE UTAMA : OCT 31 @ 11AM

    Confirmed participants as at Oct 13 @ 4pm :
    1. Azran
    2. Ct
    3. Mat Ki
    4. Lit
    5. Shahana
    6. Hasaniyah
    7. Zamri

    Please confirm nama kalau nak join.. sebab ku nak kene booking lanes kat sana in advance.. kalau tak.. jenuh menunggu nanti....

    ReplyDelete
  33. HUHUHU.. oleh kerana game sabtu petang... hamba tak dapat la join tuan2 hamba semua... kerana hamba bertugas hehehhehe

    datang berderap bersama-sama
    pedang ditikam dari belakang
    main bowling di one utama
    jangan baling masuk ke longkang

    ReplyDelete
  34. Han..sabtu pagi la..hang join la..paih tu teghuih masuk keja...

    Ct, aku x yah konpem la kan..aku x guna lane. Aku guna pom-pom ja...

    ReplyDelete
  35. woi aku nak masuk belah man ani. bukit pinang ka atau langgaq. aku ingat aku masuk geng aku la geng ATM

    ReplyDelete
  36. aku jadi penyokong dah la. aku bukan reti main pun dan aku takut alightment tangan aku lari laa sebab aku nak pi main dart pada hujung bulan ni kat pahang ada pahang open(jangan Marah )

    ReplyDelete
  37. aku tak comfirmm lagi tu sebab nak d pahang. biasa la aku ni, game tu saja yang aku terror yang lain hampeh
    tai apa pun aku sokong aktiviti apa yang hang pa buat untuk mengeratkan perhubungan kita

    ReplyDelete
  38. Aku nk pack brg dah no..chek nk balik. Tak ghot dh..bye...ops!!! hang nk bwk balik ration gambiaq kt lepa ka?..hehehe

    ReplyDelete
  39. wah! dah banyak jenis game dalam blog nie...baguih2...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA...

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum dan salam sejahtera moga pagi yg berbahgia ini akan menceriakan semua yg msk.
    Ingat hidup itu tak tentu tapi mati itu pasti

    ReplyDelete
  41. BOWLING @ UTAMA : 31 OCT @ 11AM

    GENG LANGGAR
    1.RAN
    2.CIK YAH
    3.CT
    4.FAIZAL

    GENG BKT PINANG
    1.MAT KI
    2.LIT
    3.SHAHANA
    4.ZAMRI

    POM2 GIRL : JASS

    PENYERTAAN MASIH TERBUKA... SILA CONFIRMKAN KEDATANGAN ANDA..

    ReplyDelete
  42. nie kejohanan inter-mukim ka...menarik nie..

    ReplyDelete
  43. Penghulu Mukim Langgar ialah Chen, Penghulu Mukim Bukit Pinang Tok Ariff

    ReplyDelete
  44. Kalau team Bukit Pinang menang dapat tiket penerbangan pi balik
    Hadyai.

    Kalau team Langgar menang..
    Baucer minyak petronas..Chin sponsor.

    Apamacam Ran..jadi.

    ReplyDelete
  45. Boya no problem..setakat nak layan hang sampai pukui dua tiga pagi dengan kopi secawan apalah sangat.

    Persahabatan tu yang penting.

    Mohd Nasir Shuib, dah dapat cari ke adress blog ni...lama sangat tak jumpa. Akhirnya pagi tadi bersua juga.

    ReplyDelete
  46. Kepada kawan2 especially budak2 asrama minggu lepas saya ada jumpa
    saudara Othman Putit Sarawak senior kita....kirim salam untuk semua
    yang mengenali.

    ReplyDelete
  47. Tok ariff, nasir shuib tu kerja apa dan dok mana.

    Roslee awang kundur lak dok mana la ni. macam na hang contact dia. lau jumpa atau hang contact dia kirim salam kat dia kata aku kirin salam. suruh dia mai tengok bog slalu la cakap kat dia

    ReplyDelete
  48. Alahai kengkawang, camna ni, set game apa pun x pnah jadik nih... kita main tui la plak, dak pun main jengkek kapai teghebang ka, tak pun main tolak kong gherek....lagi shok

    ReplyDelete
  49. Mat Ariff...Kalau hang jumpa mat Nasir tu..sampaikan salam aku pada dia...jangan lupa temu janji kita pada 28-31 Okt 2009...Aku pi Pesta PSKPPK kat Kubang Pasu...nati aku sampai aku call hang ok cantik.....

    ReplyDelete
  50. Mid aku tak tau lak Mat Nasir kerja apa. Hari tu pun dan sembang sat saja.

    Roslee aku ada no. phone dia. Kalau hang nak aku boleh bagi.

    Ok Boya kalau aku jumpa aku sampaikan salam hang kat Nasir.

    Nanti mai pesta tu call la aku. Kalau boleh bawa la Harley hang aku nak pinjam.

    ReplyDelete
  51. Harley tak bawak kot...mungkin nak bawa superbike coz baru balik dr GP Malaysia kat Spang.,ok

    Tadi aku jumpa Ajai...dia kirim salam kat hang dan member2 yang lain.
    Apa cerita pun .....nanti kita jumpa lg okay

    ReplyDelete
  52. Terima kasih Ran dan Ani, wow mee kuah tulang rusuk memang power le, aku tak leh tahan, asyik nak tambah aje, nasib baik ada pengawal tolong control, kalau tidak lupa penyakit.ooo

    ReplyDelete
  53. LEE boya...kalu mai sepang singgah la opis aku.. teringin nak tgk hang eh silap superbike hang hehehe.. (lawak ja)

    ReplyDelete
  54. Han...opis hang kat mana...kasi alamat la. Kot-kot ada time free leh la pi kat hang. Kami pi konvoi ramai gak...dan byk aktiviti kat sepang. Kalau aku free nanti aku pi cari opis hang ok.

    ReplyDelete
  55. ooo.. hang pi konvoi.. sure byk aktiviti... aku kat berita harian, bangsar kuala lumpur... aku minat moto besar ni tapi tak mampu .. b full pun takdak heheheh... kat langkawi takda 250cc murah2... ninja pun ok heheheh

    ReplyDelete
  56. salam semua...lama aku tak jenguk kedai...nanti MID hantaq surat tunjuk sebab nahas akuu. Kepada Medi sekeluarga TQ sudi mai rumah aku, jumpa jugak hang...sesat di hutan batuuu...sapa mai KL kena mai laa rumah akuu...bukannya apa kedatangan hangpa semua membawa rahmat yang besar...wassalam

    ReplyDelete
  57. Salam my friends. aku lama dh jg xtgok kdai ni. mana p habis yea lps raya xramai yg timboi. ni kira free aru mai kot. Tokey kedai pn lama xmai. kira untung byk ka ??

    ReplyDelete
  58. Woi Lit, mana adress rumah hg dan contact no penyewa hang, aku dah siap meriam buluh, senapang buluh peluru cenerai, tunggu nak buh kabat je ni hehehe

    ReplyDelete
  59. Ran..yg dok Kl tak leh maika...kamipun nak rasa gak mee kuah gunung keriang...Medi..hang org kaya hang maila..org miskin cam aku ni hang tak nak mai ka?

    ReplyDelete
  60. Ok medi..nti aku bg alamat rumah tu..tgh cari ni aku lupa alamat rumah aku la. MR Ran bkn org gunung keriang la..dia dok langgar limbong..

    ReplyDelete
  61. salam....
    mat rani mai no tepon hang...

    ReplyDelete
  62. Mai jangan tak mai...just give me a call...kita pekena mee rusuk muda....sekarang banyak lembu muda..lembu pencen dah kena sembelih. LIT hang jangan dok mengarut laa, mrs aku asai org gunung tapi laa nii dok sungai baru.

    ReplyDelete
  63. Semasa ada kawan nii kita jaga laa persahabatan yang ada. Jangan dok buat hal masing-masing pulak. Jika sibuk sangat pun just say hii pun dah cukup...

    ReplyDelete
  64. LIT.. main sedap gigi ja... cam mana mrs azran boleh lepaih p langgar limbong hehheheheh... langgarq limbong bukan rumah marka lama hang ka hehehehe

    ReplyDelete
  65. Assalamualaikum, apa kabar kekawan, aku baru ja lepas sembang dgn Mid dia tengah kursus OSHA kat NIOSH diBangi jadi xdan la nak msk blok.Tapi ada masa dia pi gak lepak kt cc..Aku mcm biasa hari sibuk ada game pagi tadi ptg apa lagi tiduq la letih wooooo

    ReplyDelete
  66. Pasai apa la ni blog ni kurang sambutan ada masalah ka? Buka ja tgk kosong tak mcm dulu2 meriah

    ReplyDelete
  67. Assalamualaikum,ari ni pun x de org ke?

    ReplyDelete
  68. salam my friends..mat ki..hg dok melolong sorg2 bt pa..lani kedai tutup ari jumaat sampai ahad. Tokei kedai (Ran)dh untung byk..tukang bt ayaq (cT) pn dh dpt gheja baru. La MR bt part time.. tu yg tgelam timboi kedai ni buka tutup. MR dok merapu kat dapor.

    ReplyDelete
  69. Salam Kengkawan....untuk makluman aku ni idup lagi, cuma dok jenguk kedai dari jauh je....segan la nak masuk campoq kengkawan tengah dok borak/ komen mengomen.... biasaklaaa lpas pmr, mai gheja lain plak.......gheja x pnah abih aihhh

    ReplyDelete
  70. Rani, sorrylah aku bukan x mau p rumah kekawan lain, tapi x dan, aku keluaq dari rumah Azran pun lepas maghrib, terus balik Kulim. X pa lain kali aku pi rumah hg pula, pelan-pelan no

    ReplyDelete
  71. Woi, Lit, alamat rumah pun lupa ke, penting tu. Bukan ke tu rumah bini kedua hg, macam boleh lupa

    ReplyDelete
  72. Salam kengkawan semua...aku minta sorry bnyk2 agak lama gak mendiam diri bukan apa musim raya ni bnyk sgt orghang dok buat open house yg dok kena cover terutamnya yg berstatus 'jerung' tu...ni raya dah abih legaaaa...sangat2. Anyway for those yang ada free time pse joint us for our bowling 'Inter District Tournament'haghi Sabtu ni...mudah mudahan boleh mengeratkan lagi silatulrahim kita.

    ReplyDelete
  73. Aku ada lagi LIT and Mat Ki....tengah dok dapatkan quatation to renovate kedai lama aku nii. Setakat nii untung Alhamdulillah...lebih kurang 2.45 Juta. Nanti yang jadi ahli aku bagi laa dividen. Yang pastikan Ct dapat bonus paling banyak laa sebab jualan KJ dia memang buat PROFIT. MR buat KJ orang dok complain sebab dia buh gambiaq banyak sangat...habis kebas satu badan...Haa!! Jangan dok lupa Sabtu ni kita jumpa di One Utama....pecahlan lane yang ada..Langgaq VS Anak Bukit

    ReplyDelete
  74. SALAM SEMUA !,

    MACAM BIASA DAH CECAH LANTAI SO KITA SAMBUNG KAT
    "JOM BOLING !!!"

    -blog admin-

    ReplyDelete