10 September 2009

Reunion Raya (Part 6)

ran said...
Betoi Mid , Abang Nazri tu namanya Nazir orang Aloq Setoi, Dia laa yang Kahwin dengan Zuraini Khalid, adik beradik aku tuu...
September 9, 2009 11:02 PM
zulhazmi said...
zarul..still got the blues satu...(betui ka tajuk tu..)
September 10, 2009 3:16 AM
CtNoR said...
ZARUL.. ingat no.. dah ada 4 permintaan lagu ni.. Wonderful Tonite, Soldier of Fortune, Hotel California & Still Got the Blues.. aduh.. semua lagu yg tak lekang dek zaman.. best bangat.. bilaa laa agaknye kami leh dengar tuu??
September 10, 2009 6:01 AM
Hamidesa said...
Assalamialaikum......Lit, bukan dia yang kahwin dgn zuraini tu tp abang dia laaa. apa hang ni.Maz, apa pun thanks. lau tak ingat lg bagus, aku tak payah nak pecah pala nak bagi tau lagi perkara tu. alhamdulillah( TAKUT DOSA TAK TERAMPUN DEK MANUSIA)

101 comments:

  1. ..Nmpaknya lpas raya nanti aku kna rakam kat garaj studio aku lagu2 request yg shahdu dari kengkawan tu...smua evergreen number tu..mmg duk besa main pon..aduhaii..hehe...

    Ran...thnx bubuh vdeo2 amatur dari LuvisNature...SELAMAT MENDENGAR & GELAK.

    ReplyDelete
  2. Salam..betoi lah..Maz ni.. Maznah kola kedah?

    ReplyDelete
  3. Salam... wat Lit, hang mcm kena renjatan letrik saja bila dengar nama aku.

    ReplyDelete
  4. yea lh..mcm nk knal..tp xslh le hang kls ne yea ms tkt 4? 4A1?

    ReplyDelete
  5. Aku dah x ingat, agaknya kelas tu kot.

    ReplyDelete
  6. Salam... hai mana pi kwn2 semua, aku masa ni lah blh nak bersembang. Jasma & Ct hampa dah tidoq ka.

    ReplyDelete
  7. Maz.. blom tido.. tapi baru leh ngadap pc.. settlekan hal2 lain dulu...

    ReplyDelete
  8. klu btl memg le..maznah kola kedah..yg mata cantik tu kn? kls 4A1 dpn kls kami 4sc2? dok mana skg..?

    ReplyDelete
  9. a'a... betul la tu Lit.. Maz yang matanye cantik...

    ReplyDelete
  10. Amboi jgn la puji sngt, dah nak terlekat buah pelam dah aku ni bila kena puji mcm tu. La ni aku dok d Tmn Merpati,Jln Kuala Kedah.

    ReplyDelete
  11. elok2 maz.. satu hal pulak nanti kalau terlekat buah.. hehee

    ReplyDelete
  12. mana pi maznah ni..dok tya dia lari plk..

    ReplyDelete
  13. maz..hang dok kt kola kedah dr dulu xjemu2 ka. p la dok kt kepala batas ka sng sket kami blk blh jmpa jg..

    ReplyDelete
  14. semekomm... tumpang lalu...
    amboi lama tak singgah.. tgk2 siap ada kugiran lagi noooo... mintak lagu SM Salim boleh Zahrul?
    heheh lagu 'orang lama' jugak tu.. alaaa lagu yg sesuwai sgt dgn aku tu laa...

    ReplyDelete
  15. Salam... aku nak buat camna, kahwin dgn org kola kedah beli rumah kat situ jugak. kalau tkt nak jumpa anytime punya aku smpai. Kepala Batas tu pun tempat aku juga.

    ReplyDelete
  16. KuNazri.. aku tau lagu apa yang sesuai untuk hang.. hehehee........

    ReplyDelete
  17. Salam..Maz awalnye bagkit pg2 jumaat ni..Pak Ku n CT pn xtdo jg ke?

    ReplyDelete
  18. Lit... aku type kol 6am tu.. mesti laa dah bangun.. hehee...

    ReplyDelete
  19. Dasat jg hang..bangkit sj trus pegang pc.

    ReplyDelete
  20. weeiii aku bangkit kol 4 pagi laaa.. siapkan sahur n selesai semua.. baru ngadap pc.. heheee

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum.... semua
    hang pa jgn la dok gaduh,bangkit pukui berapa pun tak pa. janjii bangkit makan soq

    ReplyDelete
  22. Aku ingt ari ni je bgun kul 4 pg..klu ari2 spnjg bulan posa k le...

    ReplyDelete
  23. Lit, hang lik kedah bila. lau aku lik kedah dan dok umah abang aku aku call hang. kita jumpa di bukit pinang atau kat mana2 ajak mat ki skali

    ReplyDelete
  24. Hang tu bl blk? aku 18 mlm br blh blk..cuti peringkat ke2. tp ada org nk blk tp xblh blk oooo...Set hang call sj bl2 di mana sj ms cuti tu k.

    ReplyDelete
  25. Lit.... hang saja tau.. aku kah itu yang hang maksudkan... huhuhu..... sedih aaaa

    ReplyDelete
  26. Ct hang jgn sedih sangat. hang doa2 la moga leh balik kedah. pandai2 hang la nak bodek ce abang hang tu.
    Lit aku lik bukit pinang aku call hang. ok rasa2 mcm aku dahleh balik kedah

    ReplyDelete
  27. masalahnye.. cek abang aku tu ok je.. cuma dia nak kene keje.. itu laa pasal.......

    ReplyDelete
  28. Adakah yg aku mksudkn tu..hang CT? tp mg btoi pn... klu hubi hang gheja raya ni hang suruh la dia cuti..klu xdpt cuti hang suruh sj dia brenti...grenti hang bleh blk p HSM

    ReplyDelete
  29. Lit .. hubi aku bukan keje ikut office hour mcm hampa.. kalau shooting.. kene shooting gak ler.. tak kira laa hari apa.. public holiday ke.. silap2 hari raya pertama je dia cuti.. aku tumpang hang laa Lit, balik kedah .. boleh ka? hehehheee

    ReplyDelete
  30. ok Ct..18hb hang bleh tumpang aku. kita naik truck 3 tan sama2 blk kedah

    ReplyDelete
  31. Maznah, ingat lagi no kat aku...tima kasih ye. Aku ter"over" bz lately ni. Balik umah mmg jaghang nak online. Nanti kita jumpa no...

    ReplyDelete
  32. Jasma, hang dah balik kedah dah kaaa. awai hang balik.aku tak tau lagi lik ke tak

    ReplyDelete
  33. mid...kalu2 x sabaq nk ghaya pun..x kan la aku nk tuang keja 2-3minggu sampai...bawak2 bertenang..aku keja lg smpi jumaat minggu depan..

    ReplyDelete
  34. jas.. aku pun sama.. jas.. bila kita nak buka pose sama2 niiii??

    Lit, naik trak?? aduhh.. ilang glamer aku.. pakai baju kilat2..

    ReplyDelete
  35. next week tuesday ka...tp, x kan kita 2 ja...

    ReplyDelete
  36. naik trak tak pa lagi .. kalau lit ajak naik kereta kebal.. mau berkuap hang ct hehehe

    ReplyDelete
  37. Lit... tadak C130 nak bawak CT? mana glamer naik truck 3 tan...koman2 pun bagi la nuri yg slalu dok terhempas tu...

    ReplyDelete
  38. Han, Lit saja acah CT tu dia la ni mana naik trak lagi, takkan escot VIP naik trak kot, koman2 mata belalang

    ReplyDelete
  39. Aduh trak laaa. kete kebal laa.. mata belalang.. nuri laaa.. nak bawa aku balik beraya ke.. nak g berperang ni.. heheee

    ReplyDelete
  40. Ct...tak main la trak tiga tan, kereta kebai ka. Hang tunggu aku pi ambik hang ngan Boeing 747.
    Hang dok sebelah aku dalam cokpit.

    ReplyDelete
  41. Ariff.. takde ke tpt yg best sket.. bagi laa seat vvip ke? hehehe

    ReplyDelete
  42. kawan kawan, tak perlu risau,aku p ambil ct nor naik kapal star cruise,baru sempoi,

    ReplyDelete
  43. salam..my friends. bkn main yea hangpa smua. kalu cT xblik smua nk p mbik..dgn boeing la star cruise la. Ni aku nk blk sapa x offer nk sponser ka..kurang2 kretapi Expres Langkawi k jg. Dasat Jantan mata belalang btoi..

    ReplyDelete
  44. lit hg balik naik kapal arang pun cukup baguih,
    tapi jgn tak balik.aku nak jumpa hg

    ReplyDelete
  45. Lit aku ingat hang pi adjust dengan Han...pasai nak balik tu. Aku rasa lori suratkhabar tolak awai pagi. Boleh la tumpang. Paper free lagi maa.

    ReplyDelete
  46. hehehehe.. cadangan baik tu lori paper pun boleh apa... kasi lipat satu kali org ngan paper da

    ReplyDelete
  47. Lipat orang dgn paper? huhuhu ganas tuu... watt, kalau naik cruise.. berapa hari leh sampai.. hehee.. jangan dok buat bawa aku pusing thailand singapore baru p kedah.. jenuh aku..

    ReplyDelete
  48. Kesian kat hang lit, tak pa ni kawan hang ada nanti aku sembang ngan ustaz azizan kut2 ada peruntukan utk bawa org kedah balik raya.. naik lori harakah yg mau ka?

    ReplyDelete
  49. ok ler Lit, aku dapat tau siti nurhaliza balik raya kat sp.hg tipon datuk K hg tumpang kat sp.Lepas tu hg suruh rod ambil hg tp highway.

    ReplyDelete
  50. ct nor hg jgn takut ,kapal tu aku parking kat limbong.lepas tu kita naik kapcai aku balik pokok asam. ok jd jangan tak jadi.
    hehehehe.......

    ReplyDelete
  51. ashraf.. lori harakah pun jadi laa untuk Lit tu.. hehee

    ReplyDelete
  52. watt.. aku nak p pokok asam bokpa.. bukan ada sapa pun kat sana aih.. arwah tok&wan aku dua2 dah takde.. sebab tu laaa aku dah tak balik kedah lagi...

    ReplyDelete
  53. Lit, Siti Nurhaliza punya pasai, aku sanggup tgu kat highway.

    ReplyDelete
  54. salam my friends..amboi hangpa..tau le siang td aku xbuka kdai..xblh depen diri aku.. dok mengata sakan kt aku ya.

    ReplyDelete
  55. Salam... kesian hang Lit, smpai hati depa suruh hang naik kapal arang.

    ReplyDelete
  56. Lit hg jgn lupa bawa balik teropong! kita teropong anak bulan kat ataih bukit pinang mana tau kut2 nampak bole raya awai sket

    ReplyDelete
  57. Tapi berbaloi Lit dpt jumpa Maz nanti kan?

    ReplyDelete
  58. TQ kepada shahrizal saad kerana sudi sponsor banner ..... jangan marah ye shah, aku ltak nama hang sikit sebagai penaja banner

    ReplyDelete
  59. CADANGAN ATURCARA MAJLIS:
    1. Aluan Pengacara Majlis
    2. Ucapan Wakil Organizer (Bukan aku noooo)
    3. Ucapan Blog Admin (Ran la .....orang yang bertanggungjawab merealisasikan perjumpaan ini....wajib ni)

    AMACAM KENGKAWAN......SETUJU...

    ReplyDelete
  60. Aku pun setuju. Azhani tolong sediakan teks ucapan untuk azran kerana che abang tu takut berucap....

    ReplyDelete
  61. Assalamualaikum, aku setujuuuuu sgt tapi Ran jgn buat alasan lak

    ReplyDelete
  62. Salam..pa yg setuju mid? hang xmasuk msyuarat mlm td.

    ReplyDelete
  63. Macam aku cakap semalam kat Mezah Blog Admin tak yah laa sebab selama nii pun x perlu bercakap...perlu taip sajaaa....Harap Maklum...

    ReplyDelete
  64. Salam.......Lit hang silap orang kot, nukn aku tu hamdi laaa. he he he (Cari pasai tu aku dah tak tau lg nak lik ka dak)

    Cadangan di atas aku setuju 200%

    ReplyDelete
  65. salah org ka Mid? xtau plk jd blk ke dak..hang kena tarik telinga ka mid?

    ReplyDelete
  66. Ala lit, saja mid buat gimik ja tuu. beg kain baju raya dia dah sampai bukit pinang dah pun.

    ReplyDelete
  67. Jadi ka tak jadi ka aku tak kisah sapa yg pi HSM nanti makna dia blk yg tak pi kira tak blk la

    ReplyDelete
  68. Bukan kena tarik telinga tp kena pulas. he he he.

    Ashraf, hang pandai ja noo lau aku pai kedah aku call hang pa jgn risau k
    (CARI HSM KAT PETA ATAS TAK JUMPA2 LG MCM NA NAK LIK KEDAH)

    ReplyDelete
  69. Bkn susah Mid hang cari ja stadium Darulaman, ada KFC belakang tu HSM la

    ReplyDelete
  70. Stadium tu aku tau tp jalan nak pi stadium tu aku lupa la. ingat2 lupa lak

    Maznah, leh mai ambik aku tak nanti bawa p HSM

    ReplyDelete
  71. Mid mid...baik punya taktik ek....Maznah...amacam? Takkan hang x mau layan Mid ni jap..nk manja2 tu.

    ReplyDelete
  72. Aku no problem, janji dpt balik...

    ReplyDelete
  73. Mesti Mid bersungguh2 nk balik tu bila baca reply hang Maznah....baguihhhh

    ReplyDelete
  74. Abih laa hang Lit.. ada org potong tang kona dah!

    ReplyDelete
  75. Lit pun sama join ka dlm rempitan ni? aku ingat Mid soghang ja....caya la Maznah...penangan 23 taun dulu masih kuat lagi

    ReplyDelete
  76. oooiiii apa ni. biaq aku dgn maznah ja sudah laaa. dia kata ok nak mai ambik, Tq jasma to help me he he he. (Kenangan lalu mengusik jiwa luka)

    ReplyDelete
  77. aku pn xtau nk blk kedah ni..maz hang tlg mbik aku jg k.. aku turun kt kola kedah. Dh depa sponsor aku naik kapal arang.

    ReplyDelete
  78. Assalammualaikum, hari ni tak de org ke?

    ReplyDelete
  79. w'salam.... ada orang la mana leh tak dak orang. awai hang masuk

    ReplyDelete
  80. Nampaknya respon kengkawan ke arah penubuhan satu organisasi bagi group kita adalah cukup positif. Satu perkembangan yang baik. Cakap pasal setuju, aku pun setuju gak....kalau semua dok pakat setuju x dak makna gak.
    Sekarang ni kita perlukan jawatankuasa penaja untuk merealisasikan bandaalah ni. So siapa yang sanggup berkorban sebagai jawatankuasa penaja sangat2 dipersilakanlah, tanpa jk penaja yang nak menggerakkan benda ni...alamat kita semua pakat dok nganga camtu jugak lah, aku insyaallah akan menyokong perancangan yang dikemukakan nanti. So siapa yang buleh, please proceed..kita dah boleh start perbincangan tentang banda ni bila ada jk ini n jugak boleh jugak sembang2 sambil beraya nanti kat HSM....TQ, Sori sekadar pandangan..

    ReplyDelete
  81. Mezah, aku sokong cadangan hang tu. Depa dok bagi respons dalam e-mail saja. Lepas ni, kita suruh Ran buka Forum Penaja Group EX-SMDSO lepas raya nanti. Rasa2nya Abang Bukhori no problem punya kalau kita lantik jadi Pengerusi Jawatankuasa Penaja ni. Kalau ada cadangan/respons lain, kita buka le. Tak gitu, Ran?

    ReplyDelete
  82. Btoi Mezah...takat stuju stuju stuju...aku pon bleh kata stuju...Eluklah bagi Bang Bukhori kita tu...aku nampak dia pon x main2...tngukla..mana ada dia nk bermesra & nak merapu2 mcm kita kat blog ni...Bang Bukhory...jgn la serious2 sgt.mai la melawak2 ngan kengkawan2 ni.

    ReplyDelete
  83. Aku pun setuju..............

    ReplyDelete
  84. cek pun setuju. ya la bukhory tu pi mana, dia tau ka kita ada blog ni. pasai apa dia tak masuk tengok kekawan ni. aku memang nak cakap dgn dia pasai lama tak penah cakap
    (Nak tengok rambutnya yang berminyak he he he)
    jgn marah ye bang

    ReplyDelete
  85. zarul.. bukhori tu tingin sangat nak merapu kat sini katanya.. tapi dia bz sangat.. kalau dia join.. keje dia tak jadi.. hehee.. macam aku ni laa.. keje berlambak.. tapi.. saja2 laa jenguk jugak utk mengubat stress keje ni...

    ReplyDelete
  86. Betoi cakap hang CT tp tak kan nak masuk skali skala tak leh kot tak kan pai bz sangat bang bokhari oooi. ni adik mid ni rindu sangat kat hang. lama tak dengaq habaq. jangan marah yaa nanti kena jual.

    ReplyDelete
  87. setengah organisasi memang x leh masuk ke blog macam aku nii pun kira bernasib baik sebab dulu aku manage blog bank so aku dapat laa access....kalau tak sure tak leh....

    ReplyDelete
  88. Apa?? Bz??..X leh msuk blog??tu alasan smua tuh!!.....Hendak seribu daya x nak sribu dinar..acchehh!!! silap lak....

    ReplyDelete
  89. Takkan nk jenguk blog 1 per 25 hari pon x bleh...hahahahahahahaha.....

    ReplyDelete
  90. Ct...bila bukhori bgtau hg tu...hehe dasat sungguh bro sorang ni...klau join kerja x jadi ekk....mmmmm...blog ni kira hebat jgak sbb buleh buat bg kerja org tak jadi...Kira Najib pon dan tulih blog....ni kira dasat padai Najib nihh...wa caya wa caya..kahkahkahkahkah........

    ReplyDelete
  91. ..Kalau Bukhory baca...jgn maraa ek...alaa hg x kan x kenai akuu wktu asrama...sama ja dulu kini..anyway thnx a lot bro..coz bnyk ilmu aku dapat dari emel-emel hang..macam tu la sahabat namanya...nak masuk syurga ajak kengkawan2 skali...jgn nk masuk sorang2.

    ReplyDelete
  92. aku pun setuju komen mezah....HIDUP MEZAH!!!!!!!

    ReplyDelete
  93. salam..aku yg xsetuju..xsetuju kalu xjd pe yg mezah cadangkan. orait..ceplos..pn setuju.

    ReplyDelete
  94. zarul.. hang timbul kat sini je ek.. bz ke hari ni.. jap ada pastu ilang.. ada sat ilang.. langsung tak singgah kedai kopi tadi.. penat2 aku bancuh.. sejuk camtu jaaa.. jadi habuan semut.. heheee

    ReplyDelete
  95. Entah bila hasrat kita semua akan ter realisasi ...wallahuaklam. Walaupun benda ni nampak macam kecik, tapi sekurang-kurangnya sementara belum ada orang yang nak ke depan, kita dah pun mula pasang niat tu...fuhhh pahala berganda2 dah bulan2 posa ni.
    Namun apa yang group kita dok buat sekarang ni dah kira cukup baik (selalu ada perjumpaan di sana-sini walaupun dlm komuniti kecil). Harap selepas kita reunion di HSM nanti akan ada banyak lagi perjumpaan komuniti2 kecil di mana2. Dan bagi perjumpaan Raya spt ni kita cuba adakan setiap tahunlah, tapi next time kena masuk kos pengurusan sikit dan lain-lain kos yang boleh memeriahkan lagi perjumpaan2 kita. Tahun ni alhamdulillah demi semangat setiakawan semua kawan2 sanggup berkorban untuk hadir (Pakya n Rod, bil telefon bulan ni sure melambung2 punya). Ada yang berjaya hadir selepas 3 malam kena tidur luar. Ada yang kena dera dulu baru dapat green light dan macam2, tak kurang juga yang menangis belakang pintu kedai kerana tak dapat lesen balik walaupun hati meronta2 nak balik.APA PUN YANG PENTING NIAT KITA KENA BETUL DEMI MENGUKUHKAN LAGI HUBUNGAN KITA YANG NAMPAKNYA SUNGGUH MESRA DALAM BLOG INI.....

    ReplyDelete
  96. syabas mezah..ucapan yang bernas...

    ReplyDelete
  97. Mezah.... teks ucapan dah ready ka?

    ReplyDelete
  98. SALAM SEMUA,

    NII DAH PANJANG SANGAT SAMPAI KE LANTAI DAH...
    SO SAMBUNG KE ... REUNION (KE TUJUH)

    TQ

    ReplyDelete