15 September 2009

Reunion (Part 7)

MAI TANG NII PULAK NOOO...

94 comments:

  1. Salam semua.. Kpd ran, rod, mezah, pakya & kengkawan yg terlibat dlm menjayakan reunion ni aku ucapkan syabas dan berbyk terima kasih di atas usaha murni hampa menyatukan kita semua. Kalau tak kerana usaha hampa tu mungkin sampai pencen pun kita tak leh berhimpun macam ni..

    Kpd semua terutama yg blk dari jauh tu berhati2 lah memandu(lit jgn lupa pakai pelampong keselamatan) aku doakan semoga hampa semua selamat sampai.

    ReplyDelete
  2. CtNor and the pom pom girls raya ke2 ni mai awai sket! watt nak set rambut hampa.. Mid ngan mezah kalau nak tumpang sekaki pun boleh SET MISAI! hehe

    ReplyDelete
  3. SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

    Daripada:
    ZULHAZMI
    AYU ROHAIZA
    AMIRA ILYANA
    AMIR HAZIM
    AMIRA HANANI

    ReplyDelete
  4. Salam My Friends. Diucapkn Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua My Friends walau di mana berada..samada yg akan hadir atau xdpt hadir ke HSM nanti. Dengan berbesar hati.. aku amat gembira n brbnyak brterima kasih kepada My Friends yg terlibat bersusah payah mewujudkan blog ini n mengadakan Reunion nanti. Sebenarnya selama 23 tahun aku memang menaruh impian untuk bertemu semua My Friends. Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
  5. Ashraffff hang nak set misai aku camna ni.
    Alhamdulillah dengan ujudnya blog ni impian kita untuk betemu kembali insyaallah akn terlaksana.

    SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA KENGKAWAN PENGUNJUNG BLOG NI, KHUSUSNYA KEPADA YANG TAK LEH BALIK/ TAK BALIK/ TAK MAU BALIK.
    INSYAALLAH KITA JUMPA LAGI DI HSM NANTI.
    YANG MEMANDU....HATI2, BERSABAR D JLN RAYA, N KALU NGANTUK LENA DULU D RNR LA...KALU SANGKUT KAT AREA PENDANG BULEH CONTACT AKU...NO PROBLEM, KAWAN PUNYA PASAI, TGH MALAM PUN X PA............. C U , wassalam

    ReplyDelete
  6. ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA UTK SEMUA KEKAWAN SAMADA YG KENAL ATAU TAK KENAL YG BALIK ATAU TAK LEH BLIK SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN MOGA APA YG KITA HAJATKAN AKAN SENTIASA TERLAKSANA.MANA MANA YG NAK MEMANDU MCM AKU NI BERHATI-HATI SEMASA DJLN RAYA INGAT BIAR KITA TAHU DIRI KITA ADALAH HAMBA DARI KITA BIARKAN JIWA KITA DIPERHAMBA SEMOGA SENTIASA DALAM KEREDAAN. INSYAALLAH.

    ReplyDelete
  7. MAKLUMAN...

    BAGI UCAPAN RAYA SILA KE FOLDER HARIRAYA 2009

    Blog_admin

    ReplyDelete
  8. Ashraf.. pom2 girls.. mesti laa dah set rambut berbagai.. sebelum kuar umah. . eheee

    ReplyDelete
  9. WeLLCoMe HoMe!! kpd kengkawan yg dah sampai ke kg..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum....... apa habaq semua. lama tak jumpa kawan dalam laman ni. baru2 ni aku ada contact shaari bin ramli ni no pon dia 019-9874873. la ki dia ada di jerantut pahang. hang pa call la dia dan bagitau pulak kata kita ada buat reunion. aku dah bagitau dah, hang pa pujuk la dia lak. dia nak balik tapi raya ketiga buat pa lik raya ketiga bukan leh jumpa kita

    BAGITAU DIA KITA ADA BUAT REUNION CEPAT2 DIA PUN TENGAH EJAS NAK LIK AWAI NI. CEPAT PUJUK BAGI HATI DIA BERKOBAQ2 NAK LIK AWAI

    ReplyDelete
  11. A'kum kengkawan semua.. nampaknya saat2 yang kita nanti2kan dah pun berlalu, Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana dipanjangkan usia kita semua dan berkat usaha kengkawan, kita dpt berkumpul dan berjumpa setelah sekian lama terputus hubungan.Saat2 INDAH itu sukar utk dilupakan...
    Semoga di lain masa saat2 indah itu dpt kita kecapi sekali lagi InsyaAllah!

    ReplyDelete
  12. Kpd kengkawan boleh layari http://picasaweb.google.com/smdso1986 ada gambaq kat HSM & koleksi lama2 yg sempat aku upload

    dan kpd kengkawan yg bermurah hati nak berkongsi gambaq baru/lama dgn kengkawan yg lain boleh upload sendiri kat url tu..

    LOGIN : smdso@gmail.com
    PASSWORD: 19821986

    jgn pi tukaq password dah laa hehe

    ReplyDelete
  13. Ooiit silap!

    LOGIN : smdso1986@gmail.com
    PASSWORD: 19821986

    ReplyDelete
  14. takziah untuk waheeda abd rahman sekeluarga....alfatihah

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah. apa yang kita nanti kan telah berjaya kita buat( bukan kita semua, tp AJK- Tahniah AJK)
    Walaupun tak sebesaq mana perjumpaan kita tapi bukan kebesaran yang kita mahukan, kita mahu eratkan perhubungan di antara kita yg telah terpisah sekian lama hampir 23 tahun(mcm Jejak Kasih la pulak)tapi apa pun syabas AJK dan pembantu2 yang lain.
    Aku berasa cukup yang teramat cukup gumbira dan teruja tp berasa sedih sikit kerana budak2 kelas sastera tak berapa ramai yang nak joint kita, Mungkin mereka tak berapa nak memahami erti persahabatan atau mereka ......(sedih nie)minat kot untuk mencari erti persahabatan. kekawan yang lain lau ada diantara kita terjumpa atau ternampak sahabat kita yg lain yg tak mai dan tak NAK mai sampaikan salam aku pada mereka. Aku rindu persahabatan mereka

    ReplyDelete
  16. Ucapkan takziah kepada waheda abdul rahman sekeluarga - Alfatihah. Tak dapat hadir kerana dah balik melaka.

    Kepada CT syabas kerana mai juga hang no. Bagus hang no CT ingat kekawan.

    kepada Azran TQ kerana update laman nie(kalau suruh aku tentu aku test test test pai ke malam( buta IT sikit jerr)

    Kapada Ashraf TQ juga kerana hang pun ada buat juga laman apa pun tak tau untuk upoad gambar bagus bagus, lau nak harap aku mcm diatas tadi juga laa( buta IT)

    Kepada kekawan yang banyak bantu untuk menjayakan reunion kita aku ucapkan SYABAS DAN TAHNIAH dan tak lupa juga kepada yang banyak sponser reunion kita tuuu

    ReplyDelete
  17. Salam n selamat hari raya untuk semua kekawan.MAAF ZAHIR DAN BATIN.
    TQVM kepada AJK (ahli jo kako...kata ore kelate) yg berusaha menjayakan perjumpaan ini. Setelah hampir 23 tahun dapat kita bertemu semula. Jika bertandang ke kelantan tuu hubungilah kawe kat 012 9594 999 (mansor@kck.usm.my)

    ReplyDelete
  18. chot hang dah keja ka. kat mana ni

    ReplyDelete
  19. Kat aloq setaq lagi mid.. weekend ni balik kelate

    ReplyDelete
  20. salam buat semua kawan2.. hepi sangat dapat jumpa kwn2 yg dah lama terpisah.... rasa macam fresh je.. mcm semalam baru berpisah.. hmm cuma masa singkat.. tak sempat nak sembang lama2.. apa2pun aku hepi sangat.. MID.. mmg laa demi kawan2.. aku kuatkan hati drive dari KL ke Kedah... sebab aku tau.. kalau aku missed perjumpaan ni.. mesti aku ralat sangat.. Alhamdulillah.. semuanya dalam keadaan yang sederhana tapi cukup meriah... cayangg semua...

    ReplyDelete
  21. Salam semua..
    Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan kita sama2 berjaya merealisasikan impian utk bersama lagi walaupun terpaksa berkorban masa dan tenaga. Pada yg jauh pulang ke kampung halaman dan yg bertandang ke Kedah (CT & Shaari Jerantut la tu), terima kasih byk2 la. Harapan supaya perjumpaan di A/S tu menjadi satu permulaan yg baik untuk kita sama2 menguatkan kembali silaturrahim sesama kita. Pada yg sedang/akan pulang semula ke rumah, harap pandulah dgn berhati2.

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum....
    nie suasana raya ni aku rasa sunyi la pulak. dok opis pun sorang2. nak masuk kedai kopoi tak leh. biasa la gomenn punya line.sejak cuti raya kedai kopi tak dak orang jaga terbiaq mcm tu ja. tinggai la aku sorang. CT hang likutara raya sakan no hangn pai kedai kopi pun hang tak jengoi tengok.he heh he

    ReplyDelete
  23. Ni maznah ahmad dan zuraini yusuf pi mana, lama tak dengaq cerita dan lama tak masuk blog. hang pa lepaih perjumpaan tu senyap terus noo. Sama dgan ran he he he jgn marah yee (boring2 ni kat opis, last kerja hari ni, pas ni susuah sikit nak masuk blog

    ReplyDelete
  24. Mid.. selamat bekerja.. heheee..

    aku dah nak gerak ni balik KL.. hmmm seronok pulak kat utara ni.. tak lekat kat umah.. berjalan merata... dapat berjumpa sanak sedara yang dah lama tak jumpa.. nanti aku p cuci laa kedai kopi.. buang sawang2 tu.. kene tunggu ran beli stok untuk kedai .. and medi bawa stok kopi...

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum wbt...
    Saudara/saudari, saya merupakan bekas pelajar SMDSO (1981-Tkt 1C, 1982- Tkt 2A, 1983 - tingkatan 3). Selepas SRP pada tahun 1983, saya berpindah ke SM Teknik, Alor Setar. Saya merupakan pelajar tajaan Yayasan Sabah dan mendiami asrama yang pada masa itu warden adalah Allahyarham Cikgu Mansor. Dah 26 tahun saya meninggalkan SMDSO tetapi kenangan manis semasa bersekolah di situ tetap kekal dalam ingatan saya sehingga ke hari ini. Saya tidak akan melupakan jasa baik rakan-rakan yang melayan saya dengan baik sepanjang 3 tahun saya bersekolah di SMDSO. Saya ingin sekali menyertai re-union yang dicadangkan tetapi apakan daya saya berada jauh di Kota Kinabalu. Kepada rakan-rakan yang terbaca coretan saya ini, bolehlah menghubungi saya di talian 013-8602022 atau email Saiman.Angak@gmail.com. Sekian, ikhlas dari Saiman Bin Angak, Kota Kinabalu, Sabah.

    ReplyDelete
  26. Saiman rasanya i masih ingat lagi kat u tapi samar-samar. U seangkatan dengan James Berandah, Esaw Maker, Othman Putit, Gersang Ujang dan ramai lagi pelajar yayasan Sabah dan Sarawak, ajak la kawan-kawan lain bekas SMDSO menyertai blog ni.

    ReplyDelete
  27. Syabas HAN.. hg dah kota janji2 hg, aku awai2 lagi dah beli berita harian hehe.. TQ my friend!

    Kpd kengkawan yg blum beli berita harian sila dapatkan skrg sblum kehabisan stok! (tlg promote tu)

    ReplyDelete
  28. Ashraf.. aku keje hari ni.. tak sempat nak beli paper pun.. tapi takpe.. dah pesan kat orang.. nanti baru aku bleh tengok la..

    Han.. wpun hang tak sempat nak join hari tu.. tapi ini kira sumbangan besar jugak daripada hang.. thnx byk2..

    ReplyDelete
  29. CtNoR hg kena tgk cepat.. gambaq hg saja dah setengah page! slmat bekeje semula.. mood raya ada lagi ka?

    ReplyDelete
  30. bila faizal nk buat kedai terbukak pulak...

    ReplyDelete
  31. Salam Nan... hg yg dok asrama dulu ka. Awat lain sgt muka hg aku tgk kat "mini gathering SMDSO 2006" tu. Atau aku salah orang. Dulu yg aku ingat dulu geng sastera, hg, Sapuan (kabaqnya dah takde) dan Shidi (dok Laguna Merbuk). Aku dulu kat asrama kwn2 panggil Wan Omar.

    ReplyDelete
  32. hang ada ka rod masa tu...awat tk tegug...
    hang pun lain....aku tgk ni...
    dah 40 mcm tu lah byk berubah apalagi klu lama tk tgk...sapuan dh lama tk dak klu tk silap sebelum tahun 2000 dah tk dak....shidi putuys teruih x tau dok tang mana....aku keja mcm hamid,mat khi n shaari...satu lagi radzi meliau langkawi

    ReplyDelete
  33. Kpd kengkawan yang tak sempat beli berita Harian smlm boleh layari kat sini http://picasaweb.google.com/smdso1986 ( utk edisi utara)

    ReplyDelete
  34. Lit, Mid lama tak masuk kedai.. dok basuh baju tak abih lagi kaa? Biaq CtNor sorang dah laa, dia beraya sakan tahun ni ntah2 tak cukup penyidai hehehe

    ReplyDelete
  35. Assalamualaikum...nak masuk kat kg line x berapa ok..nii baru samapai rumah baru boley tengok kedai...kepada semua sahabat yang datang jutaan terima kasih diucapkan...macam tak percaya dapat berjumpa semula bukannya sorang tapi berpuluh-puluh orang...huhhh...semua di dalam ingatan.
    wassalam

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum ari ni baru start keja, alhamdullillah rasa raya tahun ni cukup bermakna dapat jumpa dgn kekawan yg dah lama hilang seronok sangat. terima kasih semua moga masa depan insyaallah dapat buat lagi cuma masa singkat sangat

    ReplyDelete
  37. salam.. buat semua.. hmm this is one of the best raya i've ever had.. seronok sangat.. ku round satu kedah sampai ke sempadan siam.. jumpa sedara & kawan2.. then singgah penang.. pastu balik KL.. seminggu di Utara.. cukup bermakna..

    ASHRAF.. kat BH tu.. muka aku pun tak ketahuan aih.. huhuhu.. depa yang lain je glamer.. nampak terang.. hehe

    ReplyDelete
  38. Raya sakan sampai tepi pagag SIAM hang pii noo..

    ReplyDelete
  39. heheee.. tu laaaa.. sib baik tak dilarikan orang siam..

    ReplyDelete
  40. ran...mai mana 2 ekoq transformers jatuh dlm bendang nie...sapa punya...

    ReplyDelete
  41. tuu laa masa jalan nak pii kola kedah nampak benda tuu .. . anak-anak dok peghak tanya..so aku terus ambik gambaq laa senang

    ReplyDelete
  42. ran, ada lagi lebih klasik klau nak tunjuk..ANOQ..aku ingat hang pun tak kenai dah..zuraini mokhtar mungkin pernah tengok..

    ReplyDelete
  43. ran!jon!dia tak dan tukaq jadi robot balik pasai short kena ayag.Kalau pasai ANOQ...mgkin ghamai generasi baghu tak kenai......mmg klasik abih punya....buatan tangan lagi....pi caghi kat Muzium Padi Aloq stag mesti depa boh kromm.....

    ReplyDelete
  44. Sdr Ariff,

    Tolong email saya so that we can exchange some old photos...banyak dalam simpanan saya seperti gambar kelas dan di asrama. Rakan yang paling saya ingat masa tu ialah Sa'ad bin Lat dan Mohd Tuah (Juara mengaji dan mempunyai suara yang paling sedap didengar terutama apabila beliau melaungkan azan..berasal dari Baling). Juga senior spt Lam Son (Bota, Perak) dan Abg Azizan (Felda..) Tak lupa beberapa orang rakan dari Langkawi spt Chot (Mansor), Nizam, Zambri dan Ibrahim....

    ReplyDelete
  45. Nanti balik KEdah aku pii muzium padi ANOQ ada kot kat sana

    ReplyDelete
  46. CT..."muka Tembok" kembali daaa..anyway CT...kami kagum dengan semangat patriotik hang....

    ReplyDelete
  47. PakJon.... ha ha ha.. hang ingat senang ku nak amik gambar kat tembok tu.. orang dok swit2 dalam kete sepanjang masa.. tapi ku wat bodo je.. suh anak aku snap jugak.. heheee

    ReplyDelete
  48. Tgk CT kat tembok tu mcm nak sek balik je? tu la kena kerap jln kat Kedah

    ReplyDelete
  49. hehee.. MatKi.. saja laaa nostalgia.. amik gambar tu.. heheee

    nak tengok n renung gambar tu.. kot2 leh ingat balik kenangan2 kat sekolah tu.. yang dah padam kat ingatan aku ni.. heheee

    ReplyDelete
  50. Tu la CT kerap la hang buat rmh terbuka sng kekawan nak crita kisah lama bagi ingat balik

    ReplyDelete
  51. ehhee.. aku jugak yg nak kene buat kaaa? heheee.. nanti laaaaa.. ada rezeki ku buat laaa.. ku mesti jemput kawan2 rapat.. InsyaAllah...

    ReplyDelete
  52. Ct?//
    ANAK DARA SAPA YANG DOK POSING KAT DEPAN SMDSO ,DGN SPEK HITAM TU
    APA KITA KITA JADIKAN MASKOT UNTUK REUNION TAHUN DEPAN.
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  53. dan lagi dia ambik gambag

    ReplyDelete
  54. watt.... heheeee.. jangan laa sebut maskot.. tak sedap dengar aih.. cakap ICON ok laaa.. heheee

    btw, Mat Nan ni sape ye.. assalamualaikum.. cek kenal ke dengan mat nan ni? tolong refresh my mind please..

    ReplyDelete
  55. mat nan.....nama kat asrama...nama asai nasir
    budak nakai kt hostel..klas sastera....

    ReplyDelete
  56. tgk gambag ragbi....dok sebelah hamid...

    ReplyDelete
  57. ashraf, aku kat kuching la ni. baru pai tadi. aku tak dak masa nak cari CC utk tgok blog ni, lama tak tengok rinduu la pulak.
    Ran, hang ada no ppon alias tak. aku nak contact dia la. aku ada di Kuching n i

    ReplyDelete
  58. CT mat nan dok sebelah aku (tengok gambar main ragbi tu) nama dia Nasir bin majid. hari tu masa kita jumpa kat kedai faizal dia nak mai tapi dia kerja out station

    ReplyDelete
  59. CT hang sempat pi sekolah utk ambil gambar no.akuu lalu ja. caya lah kat hang.

    ADA APA2 SMS AKU SEBAB AKU ADA KAT KUCHING, SUSAH SIKIT NAK PI CC TAK TAU TEMPAT,

    ReplyDelete
  60. oh.. itu mat nan.. ok.. dah boleh recall muka hang.. hang keje askar gak ke? kat mana laa ni?

    ReplyDelete
  61. Hamid pii Sarawak bukannya apa tuuu bekalan gambiaq dah habis so kena pii cari kat sana...bukannya apa kalau tak dak gambiaq Mat Ki tak leh minum kopi janda...migrain...

    ReplyDelete
  62. Ct sekali tengok gambaq hang seram rasanya macam gadis berbaju merah yang orang selalu jumpa kat highway GURUN laa pulak...

    ReplyDelete
  63. Ran.. hang jgn dok buat citer menakutkan laa pulak.. hehehe.. dah laaa aku selalu drive sorang2 tau... :p

    ReplyDelete
  64. betul Ct abang ipaq aku citer...gadis tuu accident kat R&R Gurun tuu...sampai hancuq orang tak sedaq...so berhati-hati.

    ReplyDelete
  65. heheee.. Ran.. hang saja tau.. nanti aku tak balik kedah lagi laaa hang dok wat gempaq camni.....

    ReplyDelete
  66. hahaha tu saja bagi alasan tak mau balik kampung laa tuu

    ReplyDelete
  67. salam,
    hai ashrat, awat hg pakai kopiah pulak,
    hg nak tutup, yg ???????,
    habis, nanti ct nor nak sikat rambut dia, tak boleh ler nak tgk,
    hehehhe........

    ReplyDelete
  68. Aiyaa Watt kopiah ka.. lebai ka.. kita olang malayu maa hehe

    ReplyDelete
  69. weeiii.. watt.. hang kalau buat statement tak sangkut nama aku tak leh ka? nak kene belasah ek? ok.. ku tulis dalam buku 555 ni berapa banyak hang sebut nama aku.. kira macam hang utang aku laaa tau.. :p

    ReplyDelete
  70. heheee.. mekaseh ashraf .. hang sokong aku.. nanti hang jumpa watt.. hang tolong kirakan berapa det dia utang aku noo..

    ReplyDelete
  71. Kluaq jugak gambaq kat hg CtNoR... ntah2 dok perosah dari ptg tadi lagi pa

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. hehee.. at last.. ku cuma salah click profile je.. but now ada dua muka plak kat atas tu.. hehe.. camner nak delete pulak..

    ashraf.. tukar laa muka.. aku rasa muka hang lagi manih aih.. daripada muka orang yang bersongkok itam tu... heheee

    ReplyDelete
  74. Gambaq mezah, rod ngan pak ya tak timboi2 lagi.. dok cari gambaq muda2 dulu tak jumpa lagi kut? mezah hg buboh gambaq yg misai betaring tu laa macho oooO

    ReplyDelete
  75. Ashraf... Mezah kene maintain misai macho dia tu.. heheee

    ReplyDelete
  76. aiya......,
    ashraff, ct nor buka buku 555 dgn,
    habis.... la kali nie,
    bagi aku pinjam kopiah hg sat,
    aku nak p gadai, nak bayar hutang kat ct

    ReplyDelete
  77. WWaaaaaa..mat nan pekabo...
    Ni mamak Jalan TAR dok tanya hang ngan Zaim bile nak mai pekena roti canai.....muhehehe

    ReplyDelete
  78. Ashraf ni dedulu sebiji Razis ismail...Aku baru teringat bile tgk koleksi die..hensem betui..Err lani pong hensem gak..cam ashraf sinkaley...muhehehe..

    ReplyDelete
  79. Aiyaa lani oo, kalu watt baca sure aku kena nyaaa.hehe

    ReplyDelete
  80. Watt kengkawan pakat dok layan facebook plak...

    ReplyDelete
  81. mat rani.... mat rani.
    hg makin tua makin rabun rupanya,
    ada hg kata ashraf mcm ashraf sinkaley,
    cuba hg tgk betoi2, kalau dia pakai brycream silau mata, tapi kalau dia pakai poken mcn zaman sekolah dulu, hg kena pakai spek mata hitam,
    mat rani, dlm group depa, president mukhriz dan ashraf tu vice president,

    ReplyDelete
  82. Watt aku suruh hg buka facebook bukan buku 555, hg nak tambah utang ka? dah la gambaq tak kluaq cakap byk plak.. CtNoR setakat ari ni watt dah utang RM38

    ReplyDelete
  83. ashraf, jom aku belanja mkn nasi kandaq royale. hutang kira selesai. bila hg free sms kat aku.
    ala ala. jgn merajuk....

    ReplyDelete
  84. Tapi aku tgk Mukhriz adegak setben pjg tp ashraf sinkaleywa gonjeng abis...jgn mara aaa...mungkin reunion akan dtg aku tak yah nak sesusah cari cermin nak sikat rambut...sebab dah ader kawan aku yg hensem ni wattt oiiiii..
    Hang jgn jeles watt..CT nor berkenan kt die sb..nampak fesyen ashraf ni nampak macho dan seksi wooo...

    ReplyDelete
  85. mat rani , kalau hg terror bg aku 3 ciri lelaki macho,
    kalau hg tak tau tanya ct norr,
    kalau tak tau juga, hg mai jumpa aku , aku boleh buat tuisyen kat hg

    ReplyDelete
  86. Merebend sakan hang rani... watt jamu ayaq daun ketum kaa hehe

    ReplyDelete
  87. ashraff, hg ada lg ka....
    aku nak jumpa hg, bila hg freee....

    ReplyDelete
  88. Aku ang tak nak jumpa kaaa...teringin bebenor nak tgk remoih hang tu...

    ReplyDelete
  89. masih maintain ka jambol dah jadi dungga..muhehehehe

    ReplyDelete
  90. Ayaq ketum tak dak Ashraf oiii..ayaq kuntum aderla..

    ReplyDelete
  91. TOLONG SAMBUNG KAT NEW TOPIK....KAT SINI DAH CECAH LANTAI...NANTI CT COMPLAIN KAT AKU...

    TOPIK " LEPAS RAYA ..."

    ReplyDelete