20 August 2009

Reunion Raya ( Part 2)

Sambutan luar biasa kena buka tempat baru

76 comments:

  1. Kekadang aku dok pikir gak ...ROD, PAKYA, ZURAINI..kita ni dah 21 hingga 23 tahun dah x jumpa.... tapi semangat setia kawan membolehkan kita uruskan benda ni...n of coz TQ for Blog Admin kerana melalui alam maya nilah kita semua bersatu kembali....ihhh puji ni, tahun depan saham BR aku mesti lebih dari hampa smua ...kih kih..

    ReplyDelete
  2. hehehe HANG bagi jadi dulu ,lepaih tu InsyaAllah dapat saham AKHIRAT kerana dapat menyambung tali persaudaraan yang telah lama ghaib di telan zaman. Itu lebih baik dari Saham BKRM

    ReplyDelete
  3. Jamuan BUFE (Hitea). HSM bagi time 3.30 hingga 5.30 ptg....so kita kumpoi jam 3.00 hingga 6.00 petang....kalu nak sembang panjang mai la awai sikit pukoi 2 ka...

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut ramadhan almubarak. kepada yg keja cikgu tu..selamat bercuti.

    reunion punya pasai...balik sek. sat gi aku nak singgah rumah nazri ali.harap2 dia kenai aku.

    sapa tah ari tu tanya pasai combi.. aku akan cuba cari dia.

    siti badrah ada di kg langgar. aku akan kabarkan pada dia. harap2 dia mau join.

    ReplyDelete
  5. Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak dan bercuti, semoga hutang posa dah habis bayaq

    ReplyDelete
  6. KWN2 YG BELUM TERIMA SMS DRP ROD BOLEH BACA DI BWH:

    ASSALAMU'ALAIKUM. SAYA RODZUAN OMAR@ROD@WAN BG PIHAK KWN2 X-SMDSO (82-86) DGN BERBESAR HATI MERENCANAKAN REUNION X KE2 DI HOTEL SERI MALAYSIA ALOR SETAR PD HR RAYA KE2. KPD YG BERMINAT UTK MENYERTAI KAMI, SILA CONFIRM SELEWAT2NYA 23 AUG INI. ANDA BOLEH MEMBAWA BERSAMA KELUARGA DGN BAYARAN: RM25 (12 THN KE ATAS) DAN RM17 (5-12 THN). SILA BANK-IN BAYARAN ANDA KE A/C MAYBANK: 1590-1268-6971 (ATAS NAMA BENDAHARI ZAKARIA HARUN@ZACK@PAKYA. SILA SMS NAMA ANDA KE NO. 019-4543663 SLPS MEMBUAT PEMBAYARAN SBG BUKTI PENGESAHAN HADIR. TERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  7. CT, ingat tak member kita yg nama DZ tu? boleh la ajak sekali

    ReplyDelete
  8. ariff, sorang ka ber 2/3/4/5

    ReplyDelete
  9. latest update;

    confirm 17 dewasa + 8 kanak2

    ReplyDelete
  10. ye Rod.. aku pun ada terpk kan DZ... hmm dia dok di Baling nun.. so, taktau laaa dia leh join ke tak.. nanti ku sms dia..

    ReplyDelete
  11. Reunion ke 2 punya pasai nampaknya banyak masa dah spend depan komputer.. tnb pun bulan ni meningkat lagi keuntungan gara2 penangan exsmdso punya reunion...HAN buleh ambik buat cite ni

    ReplyDelete
  12. alamak naik anonymous plak

    ReplyDelete
  13. Buat CT Nor....aku dah tengok rupa hanpa masa reunion...hang dan hasaniyah macam dulu gak.Aku la ni luar biasa la sikit maklumlah dah berumur. Nantila kalau dipanjang umur kita bersua juga ok

    ReplyDelete
  14. Buat Rod...thanks kerana sms Reunion hari raya ke2
    Aikkkkk macam mana hang dapat no phone aku haa....Bolem kasi ka atau Ramli batu

    ReplyDelete
  15. Lit.... amacam hang la ni
    Mai la ajak family bercuti kat Langkawi
    Boleh kita sembang2 pasai kenangan kelas 1P3. 2P3 and 3P3...Ingat lagi dak mat Rani....alor merah

    ReplyDelete
  16. Boya, aku pun tak tau, masing2 pakat dok tlg bg no kwn2. hotline phone aku ari ni.

    ReplyDelete
  17. Jom lah ghamai2 kita gegagkan aloq stag.haghapnya perjumpaan ni akan jadi turning point untuk our second generation sambung kita punya frienship.....Pasai jemput cikgu kita hat yg masih ada tu aku stuju...boleh buat top up kita punya spirit..(ooopps..Bknnye spirit lampu gasolin ...k).aku insyallah 25*2,17*3

    ReplyDelete
  18. aku kompom..2x dewasa..2x kanak-kanak.

    ReplyDelete
  19. boleh x aku x konpem dulu? kalu aku ada lagi di aloq staq ghaya ke 2 tu aku pi join..kalu aku soghang leh la bayaq sat ni gak...ni aku 3 besaq 2 kecik..beghapa dah tu? leh la wei, aku bayaq tang tu gak...aku takut nk diskus la ni ngan husband aku...tulun la wei...aku dah sedeh mcm Ct Not gak dah ni....hati ku meronta2 nk pi....

    ReplyDelete
  20. Salam...
    Zuraini ngan Pak Jon, saya dah kira you both punya headcount.

    ReplyDelete
  21. Latest headcount update:

    Dewasa-24
    Kanak2-15
    Total=39

    ReplyDelete
  22. orait rod thanx..payment tunggu gaji kot?

    ReplyDelete
  23. salam...kpd yg brnama boya..lepaih 2nd reunion kt HSM aku nk p Lgkawi...mta siapkn 1 x gheta.. mkn minum 3 ari..tmpat pnginapan n wang saku utk prbelanjaan.

    ReplyDelete
  24. kalau camtu aku pun nak join gak hang Lit.

    ReplyDelete
  25. Kalau mcm tu aku pun tumpang hang sekaki kut semua sponsor

    ReplyDelete
  26. tudia la hangpa smua..dia dok cr aku sorg sj..yg len dia xknai..kn boya kn?

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah! dah nampak keberhasilannya usaha kita...aku dah agak dah Pakya n Rod gerenti buleh punya.. So sedaplah sikit hati aku nak pi confirm ngan HSM...Satu bab lagi jikalau ada sesape yang nak taja mana2 cikgu lama kita adalah di alu-alukan, kalu tidak kita kena up sikit la budget perhead kita

    ReplyDelete
  28. Waduh2 bapak2, ibu2...betapa hebatnya penangan reunion 2... sampai peti emel aku pun dah melimpah2 dah...SIAN ROD, BERTUNGKUS LUMUS MENERIMA TEMPAHAN, PAKYA PULA DOK PEGANG KALKULATOR TAK LEPAIH-LEPAIH DAH...Pakya jangan sampai terkejut tidoq sebut 25 ngan 17 dah la...ROD pula rasanya 2, 3 hari sambil tidoq tangan dok kira headcount...Nak buat camna noooo..kita sama2 lah pakat tolong bagi jadi...lepaih ni kita minta tolong zuraini tolong update senarai nama ngan no tepon kengkawang untuk edaran masa perjumpaan nanti...zuraini begitu bersemangat sekarang dok tanya nak tolong apa lagi..

    ReplyDelete
  29. Rod...hang ada tak contact no geng kola seperti abas said, syed kecik, mi chin,mail kubang rotan dll. Lama dah tak pekena laksam kola

    ReplyDelete
  30. Salam,

    Boya.... aku dah keluar dari kampung untuk sekian lama nya. Kalau balik pun kejap2 ja. Tak pernah pun jumpa depa sejak keluar sekolah sama cam hanpa gak la. Min Chin pun jumpa kat SP ni. Dia pernah mai kat ruamh sekali tahun lepas. lain2 walaahualam.... Mie Chin kata dia tak leh nak join sbb dia nak blk raya di Kelantan...

    ReplyDelete
  31. Rod..Aku sorang je. Nanti aku bank-in duit, ok.

    ReplyDelete
  32. aik! tok ariff hang maintain single-mingle lagi ka?

    ReplyDelete
  33. Tak Pa Rod..kalau hang ada no phone depa lepaih nih hang sms ajer kat aku ok.Lama sungguh aku tak jumpa depa....macam mana gaknya yer..terutama abas berambut kerinting hehehe

    ReplyDelete
  34. Alamak..ada yang konfius pulak tentang tempat tu...Untuk Makluman tempat tu sebenarnya bukan tempat makan yang biasa kat hotel (tertutup)...Tempat ni lebih kurang restoran terbuka...(tapi x la macam warung mamak/ nasi kandaq) ...takde ekon, cuma dia guna kipas wap...dan tak akan mengganggu gugat orang lain...so kalau bawa anak2 pun, aku rasa x de masalah sangatlah...dulu masa aku hadir perjumpaan hari raya 2007 bekas2 student smdso di hotel apa ke nama tah kat atas city plaza tu (dalam dewan tertutup, ramai yang bawa anak2 termasuk akula, x timbul masalahlah...tempat makanan dia guna banyak stall. Sebetulnya aku dah prepe gambar2 tempat tu...mokalu kengkawan nak tengok jugak terpaksalah aku upload... aku ingat saja nak suspen

    ReplyDelete
  35. Banyak hari dah x buka blog. macam2 citer. sibuk dgn si kecik.t.kasih atas ucapan tahniah tu. nak buat camna,kawin lambat. ni dah 5 cukuplah kot.dah koata.aku ni teringin sgt2 nk joint u all. xpelah panjang umur jumpalah nanti.dik yah jgn mare. selalu x jadi jumpa. shahana, free nanti aku call hang. lama x degar sora. bukan main posing lagi. ala model gitu.

    ReplyDelete
  36. laa keluar anoymous lak

    ReplyDelete
  37. I dah bayar pendahuluan pagi tadi kat HSM untuk confirm tarikh tersebut...masa tetap sama 3.30-5.30. tapi kita pilah awai sikit duduk sembang2 kat lobi dulu

    ReplyDelete
  38. Untuk makluman kengkawan….sesape yang rasa tempat ni tak sesuai dan cara pengendaliannya x sesuai, x pa lah…x yah mai senang cite……..memang aku fikir dah masalah ni, tapi cubalah pikir…hadirin kita ni seluruh malaysia…x kan nak pangge himpun mesyuarat dulu tanya mana tempat yang sesuai, aturcara/program macammana ……….. memang sebenarnya matlamt kita nak jumpa sesame kita je, ….yang masuk SUAMI/LAKI yang x berkenaan ngan kita tu dan ANAK2 tu …. bukannya apa, aku bagi peluang mereka yang TERPAKSA / INGIN MEMBAWA bersama ANAK/ISTERI/LAKI. Yang boleh hadir singgle/ depa semua x nak ikut, x de masalahlah. Aku pun dah jangka x semua orang suka majlis / tempat ni. Tapi atas semangat kengkawan nak berjumpa.....kebetulan sambil2 balik beraya aku gagahi jugak cuba bantu arrange, walhal aku pun kalut dengan macam2 kerja sendiri....Timbang 2, 3 tempat gak sebelum pilih tu.... nak pilih tempat high kelas/ second class/ low class..... harga rendah/ tinggi/ sederghana ..... susaah oiiiii ... bukan dalam mesyuarat ... dok pikir nak bagi jadi untuk kengkawang .... tu pun nasib baik PAKYA/ROD/ZURAINI banyak main peranan ..... AKU CUMA TUKANG CARI TEMPAT N BAYAQ DEPOSIT JE.....

    ReplyDelete
  39. Tak Pa Mezah! jgn kecik ati ngan komen kawan2...constructive comment.....bila hg response tu yg nampak hg lebih concern.....carry on...

    ReplyDelete
  40. Yusri Get..Basir Padang Terap ada jumpa ka?

    ReplyDelete
  41. Latest update:

    22 org kawan2 confirm akan berkumpul kat HSM raya ni. Lagi 18 org yg dah di email/SMS tak respond pun. Tapi campoq ngan famili sekali jd 63 org semua.

    ReplyDelete
  42. salam..mezah. sbnrnya aku simpati jg klu ada kwn2 yg byk komplain. penat lelah n usaha hang, pak ya n rod slama ni ada yg kurg senang. jgn kecik hati k mezah.. kpd smua my friends bglh skongan n smagt kat depa..semoga 2nd reunion akan berjaya pada raya ke 2 ni. kpd my friends yg xmau mai atau xbleh mai..klu ada cdgan tmpat n masa yg lbh baik ka..bg cdgan n uruskn k.

    ReplyDelete
  43. Mezah/Rod/Zuraini......tak kira apa juga komen, proceed saja...lagi satu aku conpius sikit..22hb tu hari raya ke berapa ek?

    ReplyDelete
  44. salam cik Yah, kita kira raya ke-2 la, jng kira 22 hb

    ReplyDelete
  45. apa pun komen, kita ambik dan pertimbangkan. Mana yg kurang kita perbaiki. Kalau bukan skrg, utk lain kali.... kalau bukan utk kita, untuk team lain yg bakal buat sinambungan... relak laaa

    ReplyDelete
  46. Relax.. relax..... tenangkan keadaan.. heheeee

    bagi aku senang je.. sape nak mai sorang.. mai laa.. sape nak bw kelorga bawa la.. hak masing2.. janji boleh join , ye tak...

    utk mezah/pakya/rod & zue.. congrats.. dah makin berjaya ni.. tengok pun dah makin ramai tuuu

    ReplyDelete
  47. Saja kengkawan nak uji di Bulan posa ni,,bagi hangpa dapat pahala banyak sikit....pahala sabaq

    ReplyDelete
  48. kik kik kik.. Ran.. u got the point.. betoi laa tu.. hehee.. jgn patah semangat pulak.. nanti semua pakat balik kedah.. kene berkumpul makan cendol pulut kat tepi bendang.. hehee

    ReplyDelete
  49. Hah, CT tolong confirm mai ka dak... bawak mai rombongan hg tu mai raya kat sini

    ReplyDelete
  50. Rod.. hehee.. cek dok menyibuk kat sini ja.. jalan nak balik ke kedah blom jumpa lagi.. heheee

    Rod.. kalau bagitau berapa orang je dulu.. boleh kan.. kan.. kan...

    ReplyDelete
  51. Aku kira raya ke 2, tak kira haribulan tau..sbb kalau kira haribulan nanti jadi raya ke 3..aku mmg tak leh join...tp aku dah byq dah...Rod nanti remind balik tau takut kang aku salah balik raya!!!

    ReplyDelete
  52. tu dia aih.. Yah.. sampai takut salah balik raya.. hehee.. xpe.. xpe.. depa dah comfim kan.. cakap.. raya ke-2.. tak kira brp hb pun.. so, ikut guideline tu je laaa.. hehee

    ReplyDelete
  53. Mezah, Rod, Pak Ya and lain2 Exco..teruihkan usaha hangpa...aku sentiasa setuju dgn apa yg hangpa arrange kan tu walaupun aku tak dpt joint raya ke 2 ni. Insyaallah lain kali aku akan usaha keghaih utk joint hangpa semua...welldone!!!

    ReplyDelete
  54. Boya pse fwd kan no. hp hang...aku ada hajat nak pi langkawi masa cuti sekolah Nov nanti...haghi tu aku ada call bro Cokri and dia la ni dok di kg bukak kedai runcit..No hp aku: 017-2356161 kalau hang mai KL pse call..

    ReplyDelete
  55. Assalamuailakum, Mezah itu smua dugaan diblan posa,itulah cabaran bagi org yg bersabar.Organiser dah bg pilihan pilihan ditgn msng2.Jadi Mezah & komiti yg telah memberikan komitment yg ckp baik pada aku harus di puji bkn lagi utk diuji.Sekian

    ReplyDelete
  56. oo Mat Ki.. aku tau laaa hang nanti akan dok kat depan pintu masuk HSM tu.. jadi penyambut tetamu.. siap berbaju melayu, bersongkok, bersampin........ a'a.. satu lagi.. majlis ni nak pakai baju melayu ke.. bagi orang2 lelaki tu... ?

    ReplyDelete
  57. Aku nak pi cari baju Melayu baru nmpak segak kit, anak2 aku pun excited gak tapi abahnya yg letih x gaji gi

    ReplyDelete
  58. hehee.. cari kaler yg sesuai bagi nampak hang berseri2 kat pintu masuk HSM tu.. kalau aku jadi p.. aku dah bleh nampak hang dari jauh.. hehe

    ReplyDelete
  59. Sambutan semakin panas!!!

    kawan2 = 26 org

    Total yg join sekali ahli keluarga = 76 org

    Terima kasih di atas kesungguhan kwn2 semua utk berhariraya bersama2 pada tahun ini, Insya-Allah...

    ReplyDelete
  60. Zamri....nanti aku contact hang...Nak mai Langkawi lambat lagi tuh.....Apapun selamat maju jaya

    ReplyDelete
  61. Jom pakat-pakat raya di HSM, kita himpun ramai-ramai

    ReplyDelete
  62. Terkini:

    Melepasi 30 org (31) dah kwn2 yg confirm akan bersama2 kita nanti. Sekali ngan rakyat jelata dah masuk 86 org.

    Mezah.... ok??? Boleh lg?

    ReplyDelete
  63. ramai jugak....dah boleh stanby kunci pintu stadium kot..

    ReplyDelete
  64. YA LA.. sapa nak mai sorang mai la.. sapa nak bawa famili bawak la, sapa nak bawa gf/bf pun bawak la.. ini negara demokrasi hehehehe.. jangan ada yang baring tengah jalan tak bagi kawan2 mai dah la.
    TAPI TAKKAN TAK BAWA BINI/LAKI..
    Contoh.. Katala laki/bini org SMDSO kawin ngan bini/laki negeri lain.. diandaikan giliran balik kedah.. tiba2 raya kedua laki/bini dia cakap "yang, abang/adinda nak pegi hsm ada reunion kawan sekolah, yang tinggal la rumah ngan anak-anak bersama2 pak ngan mak mentua yang" .. fuh apa rasa jika kita yang menjadi 'yang' itu... tarik muka sampai balik raya la nanti... melainkan 'yang' itu orang yang betul2 sabar dan tawaduk hehehehe... dah la balik kampung laki/bini..kena tinggai pulak... sekadar contoh cerita takda kaitan dengan yang hidup atau yang mati atau org smdso kawin ngan org kedah jugak
    Apa pun aku minta sori .. aku tak dak hari tu wargggaggghhhh

    ReplyDelete
  65. isu bawa anak-tak susah. sediakan coklat n kacang goreng banyak2. zamri n yang army tau nak buat macam mana..hehhe..isu kepong anak-tak susah, ada opsyen. lagi susah nak kepong bapak...hehehe...sekadar bergurau..

    ReplyDelete
  66. lagi sorang...cikgu tajuddin kat PPPD KOta Setar, so kawan-kawan kita yang cikgu tu eloklah war-warkan juga kat dia kot-kot dia nak join...aku rasa dia dah join jugak dah kot..

    ReplyDelete
  67. Dia cikge kita ka, kawan kita? Kalau kawan kita, saya ada call kemarin. Dia raya kat Perlis ari tu nanti.

    ReplyDelete
  68. Salam :)
    mmmm meriah nyeee

    ReplyDelete
  69. Sian hang mezah... buat baik memang banyak dugaan. sabarla no... patut bila selisih kat jalan, tengok depan semacam. dok pikiaq apala...

    ReplyDelete
  70. BETUI pak jon... lagi susah kepung bapak daripada kepung anak hehehehhee

    ReplyDelete
  71. Waheda, amboi lepas kahwin sekali pun x penah jumpa hang....amboi jangan dok sorok laki..bawak laa berjalan bila balik Langgarq

    ReplyDelete
  72. PERHATIAN......TOLONG STOP KAT SINI.....

    MASUK KE TOPIK BULAN OGOS : Reunion Raya (part 3)

    TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA TUAN/PUAN

    ReplyDelete
  73. boya

    aku bulan awal bulan nov pun nak gi langkawi juga nanti boleh jumpa kat sana k

    ReplyDelete