14 July 2009

Reunion

100 comments:

  1. Naik aku muat naik gambar Cikgu Chuck Noris yang CT bagi

    ReplyDelete
  2. So tempat yang di cadangkan kat Tasik Putrajaya Kee.....semua boley kee ke situ ?

    ReplyDelete
  3. OK Flamingo lebih flexible pada semua orang...gua vote for Flamingo kemudian boley main bowling kalau berani

    ReplyDelete
  4. upload je la....cikgu kita tu nama Jasni kan...mcm lupa lak aku nih...

    ReplyDelete
  5. Jom cari semua geng lama kita...nanti boleh kenduri, kita tumbang lembu sekor.

    ReplyDelete
  6. ASSSALAMUALAIKUM.... berapa punya shahdu aku tengok gambar ni.. rasa nak nangis la.... ada yang lupa2 lupa ingat... hehehehe... aku rasa arif ahmad tertinggal (airport kepala batas)

    ReplyDelete
  7. aku rasa ada sorang kot tertinggal... pasal ramli bunga gombak bukan 5 sc 1... jadi selepas dicampur ada 40 orang.. sapa sorang lagi dalam gambar tu... ataupun aku yang silap kira

    ReplyDelete
  8. Salam...Samsudin Harun ada kat Bkt Beruntung..rumah kami dekat aja..tarak masaelah nak mai..

    ReplyDelete
  9. ...Abas!!!dimanakah dikau!...pemain feeder yg bersahaja dalam Walkraw....dia angkat aku lipat...kenangan x bisa dilenyapkan.

    ...Han!!..aku amat merindui suara P.Pamlee mu..haha

    ReplyDelete
  10. ...Buat Suhaimi Mat Isa kalau terbaca....Aku amat berdosa kat hang kerana x cakap dengan hang...Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum..Kawan2..Saya ada kat aiport alor setaq.Lama dah jumpa u all semua..Azran bila nak trim rambut i..and zahrul perlawanan chest kita masih berbaki.

    ReplyDelete
  12. HAHAHA Zahrull... sekarang tak main la p ramle.. paling cikai pun spider hahahaha.. hang tanya la tok arif kepala batas aku naik moto ngan dia.. satu rekod abih dari kepala batas sampai jln sultanah hehehehe
    .. hang ingat ka ajar aku main gitar pakai kayu.. berapa punya daoh hehehe
    Tok arif plak kalu masa kesembilan lari heheheh.. last last aku yg score kimia 9
    chang bu ang pun malas nak ajar

    ReplyDelete
  13. wei.... bila hang pa jumpa nanti masa makan tu ingatlah kt aku sama.masa lain x teringat x pala.

    ReplyDelete
  14. combi dok mana la ni...sapa tau...

    ReplyDelete
  15. Han jasamu dikenang..Dengan motor KT 8736 hang lah aku tumpang pi sekolah. Pi Bkt. Tembaga rumah zahrul ngan omar. Lorang Masjid Langgar rumah Azran, Pantai johor rumah nasir. Taman Uda rumah Ariff Faiza. kg. Telok talipon, kubang Rotan umah mi chin Ngan Abas...Thanks Han.

    ReplyDelete
  16. jasma Mat Aji.. are u still the blues...azran is red devils and may ya mu che gayah

    ReplyDelete
  17. oh.. byk rupanya kenangan hampa no, guys... arif ahmad.. pls send email kat aku.. so, aku leh update no. tipon & email hang dalam list untuk xsmdso yang ku dah kumpul ni... send to siti@mycronsteel.com... sape2 pun yg lain.. pls do so kalau blom lagi..

    ReplyDelete
  18. wahedaaa.....mcm mana la ghupa hang la ni no...zuraini yusuf ada kol aku...dia teghingin sgt nk join reunion nih...tp, dok caghi kwn pompuan nk mai..takut hubby x bagi...so...kengkwn pompuan yg nk join fr AS tu, pakat2 la no..we make it BIG..

    Ariff...aku masih mcm dulu...rock, blues, jazz...u name it....still enjoying myself..yg extension name pls simpan dlm buku sejarah..ITS ALL HISTORY..

    ReplyDelete
  19. InsyaAllah Cik Ani (Zuraini Mokhtar) akan join kita tak lama lagi....selamat datang kepada beliau geng Titi Gajah

    ReplyDelete
  20. dalam ni pun nak pakai anonymus ka... heheheh

    ReplyDelete
  21. Arif apa ada hal... kecik punya pasal... tapi baru aku ingat balik nama kampung azmi chin hehehehe
    ahad ni 26 julai aku mungkin balik kpala batas sat dlm 4 hari.. tgk ayah aku nak operation .. budak2 tinggal kl anak aku nak ambik upsr thn ni

    ReplyDelete
  22. Kg Azmi Chin - Telok Telefon. Han, moga orang tua hang selamat jalani operation

    ReplyDelete
  23. Tok Arip.....aku kalau nk lawan perabis chess ngan hang...Omag kna duk sbelah la jwbnyaaaa hahaha....dia main kute kute aja bagi isyarat....aku tak buleh lupa knangan lawan gantung kelamu sapa sudah dulu....fuuuhh klasik!!!!!hahaha

    ReplyDelete
  24. salam kawan,jgn tinggal daku huk huk huk (nangisla) kalau tau lama dah aku joint dgn u all

    ReplyDelete
  25. hai kawan2 ajag sat nak masuk camne kelam ni from chokri langkawi

    ReplyDelete
  26. Bila select profile pilih Name/Url, lepas tuu masuk (name :nama hang) ....ok...welcome my pren

    ReplyDelete
  27. Hampa tau..Aku selalu jumpa Cikgu2 kita kat Aport. Cikgu Rashid, Jamaludin fizik, Chuck Noris. Depa semua dok pejabat pelajaran dah. Ada sekali Cikgu Mat Saleh Taib bina badan tu yang minat Christ Dickson tu anak dia x mai ambik so aku pi antaq la dia kat SMDSO.

    ReplyDelete
  28. Ct..aku boh sini ajelah email aku no.
    ariffahmad@malaysiaairports.com atau wad8199@amail.com. Kalau e mail syarikat tu ada filter sikit no...

    talifon. 012-5694083

    ReplyDelete
  29. tok Arip...nnti hg nak mai hang tumpang kapai terbang apa mai???

    ReplyDelete
  30. Chokry!!!..Puak-puak Lengkawi hat lain sapa lagi yg ada...ajak join la blog ni...

    ReplyDelete
  31. Azran...Syaripuddin Shahabuddin hat pipi kembung ada tau ka duk mana?

    ReplyDelete
  32. Syerif Lobo tuu aku pun x tau dok mana, dulu dia kawan baik dengan pak ku nazri.

    ReplyDelete
  33. Zarul.... Suhaimi ada kat SP, dia dah jadi cikgu.

    ReplyDelete
  34. haaaa...bru ingat syarip Lobo!!!..aduhai....

    ReplyDelete
  35. Zahrul..aku naik tikaq terbang..tiada pencemaran.

    ReplyDelete
  36. Chokri geng LGK camna..E tui. Bolem, Boya, Mat Mi Moyong, Nazim Din, shidi arshad, Yusof Abu dah jadi Inspektor Kat Unit Udara PDRM di sarawak. Dulu kat Subang Airport aku selalu jumpa dia kat Base.

    ReplyDelete
  37. ni semua rupa kita masa sweet 16.Macamna plak
    masa umoq 40 taun.Cakap pasai reunion,kenangan ttap mengusik jiwa.Aku ada jumpa A faiza masa kat Kuantan dulu tapi lani dia dok di Klang juga.No tepon yg aku ada dah tak on line.haghap satu klaih ada dlm ruang ni
    ckit masa lagi.......Joe kapit ada kat 013 8951184. Rasa ramai tapi lost cntct.Aku reunion tang mana pun tak pa jgn buat kat luar negeri sdah.

    ReplyDelete
  38. Aku masih teringat kawan sebelah meja aku al ustaz Azmi Chin, mana dia sekarang ? Ketua darjah 5Sc1 setiap perhimpunan hari Ahad kena ke depan sebabbbbbb....ambik piala kelas terbersih.....sampai boring, dia kata asyik menang saja.

    ReplyDelete
  39. uish...byk dh aku lupa nih...kelaih kt slalu dpt piala tu pun aku dh x ingat...ish ish...best nya la nk jumpak nnti...tp tu la...mesti gelak berdekah2 tgk ghupa masin2 la nih....x dak sweet2 lagi dah....mcm malu pulak nk menonjolkan diri...hihihi

    ReplyDelete
  40. Hang mana nak ingat kan masa tuu hang tengah dok tangkap cintan hihihihi,

    ReplyDelete
  41. aku tangkap cintan??? ngan sapa pulak...adusss...x ingat la wei...aku ghasa x penah becinta lak masa sklh....yg aku tau..aku byk buat menda2 nakai, ada la....

    ReplyDelete
  42. ramai sgt la tu sampai dah tak ingat...

    ReplyDelete
  43. SATU2nya anak melayu boleh tulis tangan kiri ngan kanan... mi chin la sapa lagi

    ReplyDelete
  44. soalan aku tak jawab lagi.. sapa rod da

    ReplyDelete
  45. rodzuan omaq..5sc2.ada btoi ka rod?

    ReplyDelete
  46. hangpa smua nak reunion tang mana !!!!!!!!!!!!!
    zahrul & samsudin dok rawang kat belah mana?

    ReplyDelete
  47. Zuraini dok 'sihat' cam dulu lg ka?

    ReplyDelete
  48. Ala mi Chin...tanya perisik ni.

    Mi Chin dok kg, Telok Talifon, Kubang Rotan,
    Kerja kat Sime Tyre, part time CNI dah berjaya kiranya dapat pi makan angin kat Medan kot baru2 ni..ada orng bg tau..

    Nazri Ali @ Abang Ali, Cikgu Kat Kola Nerang..dah beli rumah kat sana. Part time..bendang.

    Kawan kg. dia Romzi.. maaf ye..cerita belit serban bulan posa tu ada gak aku jumpa..

    ReplyDelete
  49. Rodzuan..aku ingat lagi..form 3 kita sekali..Ku Mohd. Nazri pi mana..

    ReplyDelete
  50. allo rod! aku sihat macam dulu juga cuma kecik
    ckit dari malek noor.Ni kita punya reunion
    kita nak krumun tang mana ni,susah-susah rumah toke blog sudah.

    ReplyDelete
  51. tu dia..gambar toke blog dah keluaq dah..hai azran, cover perut nampak.....

    ReplyDelete
  52. ni lagi soghang! sapa plak anonymous....

    ReplyDelete
  53. sapa anda gmail account nanti aku boleh promote jadi admin...so boleh maintain blog sama-sama

    ReplyDelete
  54. Hai azran, gambaq dah keluar. leh gak aku tgk Azhani. Thanks emel hang selama ni. aku je jarang balas. Abang Ali dok pemalu macam dulu. Satu lif dgn aku pun x tegur. aku lagilaaaa malu. Jumpa kt Seaview Lgkawi, ada roadshow headcount.Last sekali jumpa Zuraini Yusuf (ZY) sebilik kat Berjaya Hotel,Penang (seminar kajian tindakan).. sebilik lagi....tahun 2006. Jasma nk tgk ghupa aku...minta kat ct. Ingat lagi Hamzah Jusoh? dia mengajar kat sekolah depan umah aku. Pagi2 tu dok selisah aje.

    ReplyDelete
  55. NAK tanya azran .. wife azran tu azhani tingkatan 6a4 dulu ka .. aku punya penolong ketua kelas .. pi rumah dia tetak pokok tebu juai kat sekolah untuk hari kelab pengguna ... ada betui?

    pak jun dah mari... apa kabar hang

    ReplyDelete
  56. Hi Ariff, Ku Nazri ada kat Permatang Pauh

    ReplyDelete
  57. Han, betoi wife aku Azhani dulu 6A4, Nampaknya Waheda dah ada contact Zuraini Yusof, kalau jumpa nazri ali bagi tau dia suruh masuk sini, semua dah jadi cikgu bagus la kalau macam tuu. Tuan majistret pun dah lalu dalam nii

    ReplyDelete
  58. lagi sorang geng kita..pak din (aminuddin ahmad) no tel: 019 3835721. dok kat jabatan peguam negara putrajaya. untuk sapa-sapa yg tak tau lagi la....

    ReplyDelete
  59. ..aku n sudin kat Bkt Beruntung.

    ReplyDelete
  60. hmm lama tak masuk sini.. byknye citer.. hmm kalau citer bab kat sekolah dulu2.. mang ku tak ingat byk benda laa.. aku dah take note.. no. hp & email address hampa.. nanti ku akan email lagi sekali mengenai reunion ni..

    ReplyDelete
  61. cghita reunion lagu mana ni?nak begenuak(????) tg mana.pakai hampaq tikaq mgkuang bule...

    ReplyDelete
  62. macam baca yasin la pulak..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  63. ooii cik ani, hampaq tikaq kalu macam nak cicah garam balacan aje..

    ReplyDelete
  64. pasai apa aku x penah dgq nama azhani tu ek? dia msk DSO form 6 ka?mahap la no azran. aku form 6 x smpi sebulan kot. dok depan pak jun...dah la masuk form 6 lmbt..masuk2 teghuih kena smash ngan Mak Limah. masih terngiang2 lg dia kata "Awat Jasma ngan Zulhazmi ni, x buleh beghengang ka?" Malu dan tensen sbb dlm tu ghamai yg aku x kenai....aku still bengang ngan Mak Limah smpi la ni..pasai dia jaki sgt kat aku..aku pun heghan...apa la DOSA aku ngan dia? wuah wuah wuah....

    ReplyDelete
  65. azran, aku ada email gmail..tp aku ni malaih nk blogging nih...takat menyampok sket2 aku suka la...sori lmbt respon pasai aku bz mcm oghang gila lately ni

    ReplyDelete
  66. ok laa tu wife aku masuk masa lower 6, sebab tu hang tak kenai. Blog ni setakat mana aku larat aku maintain laa...hang tengah buat projek apa sekarang ?

    ReplyDelete
  67. oii..cik aji jasma, pasai pa nama aku plak terbabit ni!!!!!...aku tak tau apa2 pun ni...ingat pesan org2 tua..sebab santan mulut binasa..sebab mulut ..habis pulut... entahapatah...hehhehhe

    ReplyDelete
  68. nak binasa ka hapa ka aku x tau la kan...tp..selaser aku pun...dia lagi laser...aku slalu kena...aku x pi skolah..kata aku pi meghayap kat aloq setaq..paih tu..aku dpt 1st grade pun, dia moncong kan mulut ja..tunjuk kat adik aku...x ka aku hangin...tapi walau macamana pun..aku dh sukses dgn cagha aku la ni...

    ReplyDelete
  69. azran, aku x buat dev..aku buat support..hw & sw..so la ni involve ngan stocktake kat outlet, buat tgh2 mlm..keja ala-ala zombie...ni tgh dok hupdate stock count figure la ni...

    ReplyDelete
  70. mahap la pak jon no...mungkin hang x ingat...aku ja x leh lupa...sbb aku sedeh sgt lepaih dia ckp cam tu..tu yg aku dok tanya tu..apa dosa aku kt dia? tp, tima kasih la no ajaq aku Ekonomi, smpi la aku x paham2 pa menda kelok2 tu sumer

    ReplyDelete
  71. Kalau cikgu Sultanudin ajaq sure hang paham punya

    ReplyDelete
  72. tu la...smpi ke itm aku x paham...sib baik melepasi garisan, kalu repat aku ghasa hanguih la...

    ReplyDelete
  73. Sultanudin tu hat besaq macam mamak tu kah?

    ReplyDelete
  74. Sapa lagi...itu laa dia...yang paling rajin baca buku

    ReplyDelete
  75. ya la cik aji, yg bawak kita tengok tv cegrita apa tuu..a.the ALPHs belajaq cakap ograng puteh.

    ReplyDelete
  76. test ..Aminurdin hello

    ReplyDelete
  77. pak din!;;;;;ada tau ka!..... hang punya partner masa lam klaih dulu si Suhaimi KK ada jumpa kat mana-mana?

    ReplyDelete
  78. Zuraini...Mi Kola ada kat perpustakaan awam aloq setaq.

    ReplyDelete
  79. Jadi ka tak jadi nak buat perjumpaan & dimana tompatnya

    ReplyDelete
  80. zuraini bagi e-mail hang

    ReplyDelete
  81. haa Pak Din! ni e-mail aku;
    zuraini69@ymail.com.my
    .........................ni dok dekat dah ni ..... bila boleh pkena kopi....

    ReplyDelete
  82. Tok Arip, Han , Ran, Hamzah and Rod...kalau hangpa nak pi pebetoi urat2 simpoi tu bagitau la aku sama...maklumlah dah tua2 ni bnyk urat dah kendoq..he..he..

    ReplyDelete
  83. Singgah sat..Mi Chin tu pupu aku ja, ghumah dia selang tiga buah ja ngan umah org tua aku. Aku dah pun meninggal... bukan meninggal dunia.. meninggalkan kampung halaman. dah bertapak kat pendang. Pasai reunion tu tarikh tu tak brani nak cakap la... lani lebih pentingkan anak buah nak ambik PMR.. Dok kalut bagi tusyen freee. Maklumlah ajaq bebudak kampung ni tak sama cam kita kat syed omar dulu. Munkin kita buleh pikirkan perjumpaan hari raya kat Aloq Staq plak nanti.... Habih2 tak dak tempat pun antara rumah aku ngan umah amir ada lot kosong..pakat ngan amir menebas sorang sikit, hampaq tikaq, pakat mai besiang dagin n masak nasi dagin.... uih syok gak no.... ha ha ha .

    ReplyDelete
  84. Arif .. dalam tahun 2007 aku krap gak ulang alik kat airport kpala batas to kl. Tak tau pun hang kat situ . ishk ishk ishk.

    ReplyDelete
  85. Alamak silap teknik, sori keluaq nony plak.. aku la ni dok ngajag anak Nashidah 6Sc, ngajaq komputer la, (aku masa ajaq komp budak cukup seronok, tapi time ajaq math > < cgu rashidah adam gak), jumpa dia ari tu kat sekolah dia (kat pendang ni gak).. dok kecoh ghempang macam dulu gak.. habih dia ungkit cite lama dalam form six dulu... shahdu abih aku..

    ReplyDelete
  86. Anonymous..tahun 2007 aku dah ada, cuma mungkin tak kena hari.

    ReplyDelete
  87. Hamzah kalau jumpa Nashidah sampaikan salam aku..tu geng class aku waktu 6RSc1. Pak Tam aku dok jumpa jugak kat KL, sekarang ni keja kat BPG Wilayah.

    ReplyDelete
  88. PERHATIAN......TOLONG STOP KAT SINI.....

    MASUK KE TOPIK BULAN OGOS : Old-SMDSO

    TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA TUAN/PUAN

    ReplyDelete
  89. Sharupudin shahabudin ada dekat bangunan luxor, di Damansara... last sekali aku jumpa 4 tahun lepaih...caghiiii.

    ReplyDelete
  90. saripudin ghasanya ada di bangunan luxor, damansara....

    ReplyDelete