20 July 2009

Cikgu Add Math (CBA)

111 comments:

  1. Ingat lagi dulu masa pii sekolah dok bawak kitab Add Math punya tebal saja bagi org nampak budak nii ambik add math. Tapii alangkah malangnya cikgu yg mengajar tak leh pakai, nak resolve one question it take 1 page...sampai semua loss hope...nasib baik ada Omar, Yusri, Cik Dalilah yang terre add math boley kita orang tanya....so apa pandangan kengkawan yang lain.

    ReplyDelete
  2. aku tingat kt ghamai2 dpt add math "ZERO". paih tu ada 1 test modern math, hang mana meniggu buku dia kembaq sekali....kah kah kah..tapi apa pun aku amat bersyukur aku berjaya menjadi "manusia" akhirnya, walaupun masa sekolah mcm2 hal..smpi trial SPM pun tak layak mendapat SAP......dan kengkawan yg dh berjaya dlm hidup masing2...

    ReplyDelete
  3. Itu Math Mod ramai yang dapat 0, aku sampai bila bagi report card aku otter 00 jadi 20, failed aku boley terima tapi kalau dapat 00 nak mampus dengan ayah aku...

    ReplyDelete
  4. HEHEHE.. aku dengan berjayanya score add math 9.. math moden nasib baik 6

    cikgu math moden tktan 4 pun tak masuk kelas.. apa la.. harap tulis je cantik kat papan hitam


    formula add math form five aku baru tau masa aku first year.. tak gila ke... berapa tahun tertinggal tu...
    lepas tu CBA cakap.. "ini world cup ar ampat taun satu kali spm ada taun ni saja"
    *1986 (world cup mexico)

    ReplyDelete
  5. Chang Bung Ang, always asked us to resolve the problem kat papan hitam dia dok saja....dengan muka 4 segi dia tuu...tapi bila masuk ITM, pensyarah ajaq senang saja...memang CBA bagi kita fenin kefala

    ReplyDelete
  6. sebab tu la.. tok arif ngan nazri.. dok tgk misai sapa paling tebai kat cermin dekat kerusi belakang

    ReplyDelete
  7. aku lupa aku ambik ke dak add math..sebab x dak dlm sijil...trauma dgn add math sampai la ni..aku x faham CBA tunjuk jalan kira. jalan kira punyala payah...last last sekali sesat jalan..jalan mati...

    ReplyDelete
  8. aku jenuh dok bygkan muka CBA ni, dia hat ghangka besaq tu kan..bila sebut muka 4 sagi...sah lah apa yg aku dok bygkn...lg 1 chinese teacher yg come tu ajaq apa ek?

    ReplyDelete
  9. Tu la hampa beli sangat buku ad math sekolah keat Hwa kat dia..Aku sorang je x beli. Dapat 9 pun i x kisah. Tapi Ramli Nawawi si Kevin keegan tu pandai.

    ReplyDelete
  10. tak gadoh pikiarq la cba muka dia.. tak masuk exam pun hehehehe...
    lagi satu cikgu cina goh lee peng kot, tak pun cikgu praktikal wong ding dong yang bakar fosforus dalam makmal kimia heh

    ReplyDelete
  11. nasib baik ada puak-puak hat teror sikit macam umaq,keegen dan sebagainya..boleh jugak tunjuk ke jalan yang benar....

    ReplyDelete
  12. Ala Jasma yang come tu Tan Han Kee. Ajaq Kimia.
    Tapi yang paling aku ingat Anthony Sibert. Dia tampaq muka aku smpai la ni aku ingat..

    His tu untuk jantan dan Her tu untuk pompuan.

    Cikgu tu badan besaq tapi pungkoq cepuih tapi penampaq dia leh tahan.

    ReplyDelete
  13. Tapi yang paling kelakar bila Anthony Sibert suruh Amir Rejab pi beli(bili) "IS", yang x tahan member kita yg dah gabra dah siap nak keluar kelas nak pi beli 'AIS' kat canteen, panic Anthony Sibert hihihihihi.

    ReplyDelete
  14. anthony sibert???? dia ajaq apa ek? mcm x wujud lak nama tu dlm kamus aku nih....

    ReplyDelete
  15. HEHEHE... byk makan semut la kau sampai lupa.. kalau kat syed omar tak kenai antoni sibert saja la...TOK NADORQ ingat..

    ReplyDelete
  16. aku x mkn semut...semut mkn aku pasai very d sweet...hihihi...tp aku msh x leh nk bygkan muka dia nih...

    ReplyDelete
  17. anthony sibert...itu kampung kangkung da...ada ingat????

    ReplyDelete
  18. si "seghani" sibert tu punya stail sampai abih
    @ ke suudaaah tak pernah dapat kredit BI,pecah
    rekod SRP & SPM cangkoi dan spek mata saja.

    ReplyDelete
  19. Soalan cepumas...siapakah dia yang mempunyai keyword "CHICAGO"

    ReplyDelete
  20. hamdi mat ali hehehehhe,,, jgn marah ar

    ReplyDelete
  21. wakaka..tepat sekali..tahniah anda belum hilang ingatan...

    ReplyDelete
  22. soalan cepumas lagi..sapa yang kena denda dulu sebab mengurat cikgu rosdina..

    ReplyDelete
  23. Cehh!!! soalan susah tuu..ramai ni hampir semua geng laki kena tok ketampi ngan Cikgu Rasyidah the Dragon

    ReplyDelete
  24. aku rasa kita semua tak salahpun..yang salah cikgu rosdina..sapa suruh dia pi mengacumm kat dragon. yang tak kena amir rejab. dia dan lari.siap tunduk balik koridor..tak aci betui..

    ReplyDelete
  25. hahaha kelakar betoi yang lain semua kantoi tapi dia yg selamat, padahal semua ngorat masa tuu.

    ReplyDelete
  26. HAHAHA... sampai sembunyi lencana pengawas
    bukan ketuk ketampi... semua kena salam cikgu tu la.. depan kelas lain pulak tu... jahanam

    ReplyDelete
  27. Lagi satu soalan... sapa yang kena kejar cikgu perdagangan (aku dah lupa nama dia) dalam kelas masa 3 p1

    ReplyDelete
  28. betui la tu.. apa nama cikgu tu ha

    ReplyDelete
  29. Cikgu tu aku dah tak ingat nama tapi tinggi giler and sekeping jer.

    ReplyDelete
  30. Cikgu perdangan tu ngajaq bola jaring selalu pakai kasut kickers...aku selalu dok perati.

    ReplyDelete
  31. kalu tak murdiana ka atau murdiani macam tulah bunyi2. ingat-ingat lupa..kasut dia aku tak perati pulak.

    ReplyDelete
  32. zahrul ingat kot nama dia......kalau x silap aku dulu member kita pernah lukeh gambaq dia
    masa waktu dia mngajaq..

    ReplyDelete
  33. cikgu tu cakap ala-ala oghang kelumpo sket kan (masa tu ghasa mcm dia eksen la sket kt kita)..pakai spek mata dak...bukan zubaidah ka? hahaha

    ReplyDelete
  34. Aku rasa Zubaidah...tapi Pak Jon kata Murdiana/murdiani jangan muniandi dah laa...

    ReplyDelete
  35. aku rasa hat tu nama dia murdiana la sbb dia tu kakak murdani, budak art..aku rasa laa..nama depa dekat nak sama..kembaq kot hehehe...

    ReplyDelete
  36. kawan2..nama cikgu tu mardiana..laki dia sohaimi meor hassan tu...kan ada lagu utk dia..dia kan eksen skit masa tu...budak2 cam hangpa dia tak layan la.....(aku rasa aku tak leh masuk lagi nihh...)administrtor apa masalah nie? hasaniyah

    ReplyDelete
  37. apa pulak murdiana, tu cikgu rosdina...lagu ROS tu utk dia la...hehehe ke aku salah lagi..

    ReplyDelete
  38. Yah...hang pi kat "comment as" - select name/URL...letak nama hang la..paih tu click continue...URL yg bawah tu abaikan..

    ReplyDelete
  39. rosdin tu x ajaq perdagangan la..aku x tau dia ajaq apa...tp yg "zubaidah" tu yes...dia slalu pakai baju kurung ala2 baju kedah..sengkat..btoi dak, azran..

    ReplyDelete
  40. Yup betoi macam Jasma kata Rosdina....Ros...
    Tu lagu popular dia la Suhaimoi Mior Hassan

    ReplyDelete
  41. Pak Jon dia kena ingat kes banyak sangat so hilang ingatan laa sikit.... "Pucong" Jalan Day, dia ingat laa kot

    ReplyDelete
  42. rosdina tu ckgu lain.aku kenal tu..azran lagi kenai hhee..hee..aku konfident nama dia murdiana..pasai pocong aku rasa dia mesti menyesai la ni...kononnya la..heh..he..he azran paham kot..

    ReplyDelete
  43. ada ka cikgu kita nama murdiana? aku ghasa mcm x penah wujud lak nama tu...

    ReplyDelete
  44. Hihihi itu antara geng main tepi pagaq sekolah saja

    ReplyDelete
  45. Adakah aku "se buaih" itu? Tidak kot....kona-kona sekolah pun jaghang...x pi langsung byk la..hehehe

    ReplyDelete
  46. Pasai Anthony Silbert , aku masih ingat : dia suruh aku baca " the wing was appeared. Dia tanya aku mana satu nouns, aku jawab wing, dia tanya lagi aku kata appeared , masa tu dia labuh amir gedebak , gedebuk... kesian amir.. aku kena denda tulis satu buku. lepaih tu jumpa dia nak blah kena cakap orang puteh... mampuih aku..pls sir may i go out laaa...

    tup- tup aku matriks kat USM masa ujian oral dan grammer lepas.. satu hari kena exam kilat .. member yg selalu tolong aku dah tak ada.. lingkup test aku.. kena masuk klinik BI .. setiap hagi gi makmal BI.. alih-alih Anthony Silbert cekup aku.. rupanya dia lectuurer BI kat klinik tu.. dia usung aku jumpa semua member pensyarah dia .. bangga product dia masuk USM..Mampuih sepatah haram tak cakap orang puteh..dia mention aku ni yang selalu kena denda masa kat sekolah..

    Bila check balik sebab aku kurang Bi ni.. salah satu aku selalu merungut dengan cik gu Bi masa sekolah rendah kut .. kena badi dan minta maaf dah..

    ReplyDelete
  47. Tak silap Cikgu Perdangang tu Cik gu Zubaidah.. feveroute dia masa tu dengan kawan kita ketua kelas sepanjang masa Roslan yg comel , aku tak tau dia kat mana.

    Part yg aku ingat bila dia mengajar ariff faietza akan duduk dalam almari kat belakang. Dia suka sebut reban ayam..tak silap orang negori 9. Waktu dia balik oversee ekonomi tak bagus kena jadi cik gu mcm cikgu Zack misai.

    TQ

    ReplyDelete
  48. Aku kerap kona kat Jln Day.. la ni dah tak ada SMDSO , mampuih cari tak jumpa.. new branding SMK entah apa tah.. Dato' Syed Omar..

    ReplyDelete
  49. Sapa ingat lagi cikgu pakai serban ajaq BI , bagi test hampir semua dapat 100%. Tak silap di duduk dekat sebelah rumah mertua zahrul.. Aku ada pi ziarah 2 tahun lepas. Sampai la ni di masih tak ingat yg mana satu aku...Kalau sapa ingat ada satu exam dia jagi pengawas pemeriksa.. 1 mamat india bangun nak kelaur, disuruh duduk. tapi mamat india kata terima kasih.. yak semena-mena di lompat smash muka mamat india ni ( india ni famous tapi aku lupa)..buka sekali lempanq, 2 kali sebab apa-, sapa tahu???

    ReplyDelete
  50. Al-fatihah..

    Sapa ingat Zambri bin Itam..

    Aku masih ingat salah satu karangan dia.. adakah kita akan menjadi seperti robin hook atau panglima Nayan dalam melakukan kebaikan...

    Sebelum tidur , dia kat katil atas ,aku kat bawah.. solawat lah hari-hari pesan dia , dia akan baca tasyahud akhir ..

    Dia meninggal sebab sakit buat pinggang dan kekurang darah jenis B Bombay .. tiada penderma darah yg sesuai pada ketika tu..
    Cik gu yg paling sedih cikgu Zack kerana selalu kenakan dia..

    ReplyDelete
  51. Semoga arwah ditempatkan bersama-sama orang-orang yang dirahmati Allah swt

    ReplyDelete
  52. Abang smart 'Bukhari' kita kat mana sekarang, bayangkan dalam dok main bola rambut dia langsung tak terjejas....apa rahsianya...kena tanya zahrul

    ReplyDelete
  53. lagi 1, cikgu rashidah utama....hat gaghang nak mampoih....ajaq math...sapa ingat???

    ReplyDelete
  54. jangan ngumpat tu cikgu kelas aku 1P1...walaupun garang tapi ok...kita boley absorb

    ReplyDelete
  55. la...aku bkn ngumpat la...aku cuma nk describe..so..semua oghang buley recall...aku mana nak ngumpat2....direct je...apa nama tu..TELUS...

    ReplyDelete
  56. Cik gu tu rupanya mcm orang sarawak, first time aku guna pen dakwat buat kerja' ball point di tak bagi.. kotor habis poket aku.. Yg aku ingat satu kelas bising.. volunteer tawaf tong besar sebelah kelas.. ada yg kena contiang muka.. penjara jepun..Yang handsome jarang kena..

    ReplyDelete
  57. Nama cikgu tu Rashidah Adam.. member aku panggil dragon..Step by step math.. aku kena jegey selalu.. mcm rasa bersalah jer..Selalu complain budak jeragau kuat bising sampai dengaq kat rumah dia masa time mandi... Budak tu pemidato kita.. tak ini nama dia mcm khairul...

    ReplyDelete
  58. Abang Bukhari ni .. mungkin dah jual rahsia rambut dia dekat syarikat minyak rambut kut..Rumah kat kampung berhutan mcm tak berpenghuni.. Aku ada singgah masa nak kahwin dulu hantar surat jemputan, tak ada sapa jawab salam aku.. mungkin malaikat saja yg dengar lepaih aku cuma dengan khabar melalui sepupu aku sahaja.

    ReplyDelete
  59. btul btul btul...rashidah adam...sebab tu hang terer math dak..lepaih dia jegey..teghang ati..teghuih masuk dlm kepala...

    ReplyDelete
  60. pemidato ialah Ku Khairul Nizam si suara merbok kita "SEBAGAI-E-NYA"

    ReplyDelete
  61. ya allah...mcm scary movie lak umaq cita nih...dia dah bermastautin kt tpt lain la tu..corrr tanya Cik yah...hihihi

    ReplyDelete
  62. khairul nizam kena tegoq dgn cikgu hasnah, cikgu BM.tapi dia baca sedap....asyik sungguh dengar...dia dok mana la ni...

    ReplyDelete
  63. hat mana ek? lupa lak aku...& aku leh bayangkan muka cikgu hasnah tu...tembam sket...kan..

    ReplyDelete
  64. yes, tembam & putih. aku syok dengaq khairul nizam baca..dia punya ayaq lenggok baca..fuyoo

    ReplyDelete
  65. Muka Cikgu Hasna nak sama mcm Azizah Mahzan.comel cikgu hasnah lagi.Laki kerja pejabat pelajaran.. satu hari aku Ziarah kubur ayah aku.. ternampak mcm cikgu hasnah.. aku gi seberang jalan terus tegur. Rupanya dia beli tanah dekat dengan kawasan perkuburan ayah aku.. tapi lepas tu jadi hutan tak jadi buat rumah kut... Al-kisahnya..Aku ada ikut anak di sampai ke rumahnya di Taman Rakyat masa sekolah.

    Khairul Nizam ni kalau tak silap karam singh tiru stail dia..

    ReplyDelete
  66. aku setuju ngan hang umaq...cantik cikgu hasnah lg...muka keibuan gitu..dak...nih dok nak recall khairul nizam nih...

    ReplyDelete
  67. Mcm pemain bola republik Czech.. putih tinggi, bibir merah.. skrg ni mungkin mcm arab.. boroi.. hehe

    ReplyDelete
  68. Tak pakai..kalau hang dok sebelah dia satu africa satu mat salleh...memang international..

    ReplyDelete
  69. amboi tak sayang mulut ka? mana ada lagi oghang membezakan paras rupa dan warna kulit zaman la ni....kecuali oghang kampung genuak ja...kalau tak Heidi Klum x kawin la dgn Seal. Tp, kalau x kenai gak sapa depa tu..mmg sah lah oghang kampung genuak..sometimes we have to be a bit sensitive on certain issues..this is a very fair comment..

    ReplyDelete
  70. x pe...janji jgn buat lg..not only for me...

    ReplyDelete
  71. SAPA ingat syed solehuddin

    ReplyDelete
  72. Bukahari budak kola nerang tu dok di Sg Petani la ni...dia beli rumah sebelah dengan rumah 'Chin Langgaq'. Chin kata dia jadi bank manager HSBC cwg Sg Petani.Sapa interested nak contact dia nanti aku dptkan no phone dia dari Chin...Rahsia rambut dia maintain masa main bola tu aku rasa sbb pakai code-10 bnyk kot pagi2...kalau main bola tu belaga dgn dia pun rambut tak bergerak ooo...tapi lepaih form 3 dia tukaq sekolah pi MRSM Perlis kalau aku tak silap.

    ReplyDelete
  73. Dalam banyak2 cikgu tak kan hangpa lupa kat 'Mr Malaysia/Pakistan' tu...sapa lagi Si Mat Salleh Taib tu la...aku ingat lagi kalau dia mengajaq Geog tu dia punya ceghita pasai satu2 tpt tu mcam dia pernah pi kat situ... akau rasa dia bom kita saja...kita pun masa tu kanyiaq lagi, semua pakat dok nganga sakan la..

    ReplyDelete
  74. hmm kenapa la aku tak ingat hampir semua citer hampa ni.. memory aku totally lost... aku cuma ingat cikgu shidah & cikgu hasnah tu je.. cikgu shidah pernah suruh aku cari sape budak2 pompuan main sepak takraw hari sabtu kat tepi bilik bulan sabit merah tu... sampai ujung tahun aku tak dapat nama2 tu.. hehee.. sebenarnya aku lah salah sorang yg main sepak takraw tu.. jasma pun and few lagi.. tak ingat.. hehee

    ReplyDelete
  75. ada ingat ka!penolong kanan yg suka sgt dok tekan pasai smangat "esprediko".Kalau ada buat salah kena beratur ikut tinggi ke rendah utk kena luku.....

    ReplyDelete
  76. Sapa nama penolong kanan kita tu ha? tak ingat le...tapi yang pasti tiap2 pagi ahad ada assembly and ramai pakat dok ambik duster dok bagi putih kasut termasuklah aku.. he..he..

    ReplyDelete
  77. Zamri Bukit Junun ka...last sekali rasanya kita jumpa kat pertama kompleks dulu..masih dalam army ke?

    ReplyDelete
  78. Arif...sapa lagiiii.. aku masih setia dgn Malaysia Army la...sedaq tak sedaq dah 21 tahun dah dok pakai baju hijau ni. Dengan kata lain kita pun dah almost tueeessstt..hang dok mana la ni. lama sungguh tak jumpa hang no..

    ReplyDelete
  79. penolong kanan tu cikgu burn la..

    ReplyDelete
  80. Zamri aku kat kg. Masih lagi makan gaji sambil2 tu ada la sikit aku buat kebun. tanam jagung ngan sayur. Market kat tempat keja. Dapat la sekupang dua.
    Aku masih ingat skill hang main bola belakang dapur asrama.

    ReplyDelete
  81. Tak tau lak si Bukhari dok kerja kat HSBC SP. Tp pernah nampak dia kat sekali. Dia bawak anak perempuan dah belasana tahun. Tapi dia langsung tak kenal. nak tegur pun tak jadi. Silap2 2 hari 2 malam nak kena story balik. Tapi ada jumpa Ku Khairul Nizam. Dia pun dok SP gak. Sekali tk dia dah kenai..... taukeh insuran la ni dia.

    ReplyDelete
  82. isssyy sape2 laaa hampa dok citer ni.. sedih betul aku.. camner aku boleh lupa semua ni.. isssyy... hmm tapi arwah zamri itam tu ku ingat sangat.. sebab dia dok kat belakang aku pada tahun dia meninggal tu.. hmm dia ada bagi satu sajak kat aku sebelum dia meninggal.. hmm sedih sangat...

    ReplyDelete
  83. Yg saya ingat pasai Zamri Itam tu, dulu kami buat project tanam pokok mempelam belakang asrama/surau. Masing share 2 org korek satu lubang tanam pokok. Dah besar mana tah pokok2 tu...

    ReplyDelete
  84. ooo ye ke.. ntah ada lagi ke tak pokok tu noo..

    ReplyDelete
  85. Rod, hang lani dok gheja di SP ka Penang. Hang ingat aku lagi? Hang ceghita pasai tanam pokok pelam, aku ingat lagi ... Pokok aku lubang no. 4, share dengan Azmi Chin. skali tu, kena ghotan sedaih dengan Cg Mad Man (arwah) pasai tak jeghuih pokok. Ingat sampai la ni.

    ReplyDelete
  86. Rod, hang dok contact Pak Ku lagi ka? seingat-ingat aku, hampa berdua ni time sekolah jarang berenggang, pi mana sama-sama. Dulu dia kerja di Sony Prai. la ni aku lost contact dengan dia.

    ReplyDelete
  87. Rupa-rupanya kalau dok sekolah lama-lama ni, kenai kawan ramai. macam-macam pe'el ada. maklumlah 7 tahun di syed omar. dah la dari ting. 1 sampai ting. 5 dok jumpa budak lelaki saja. dok di asramalah katakan. ingat-ingat aku perempuan amatlah tak ramainya.. yang kenai pun CT Nor, Sharifah Hat, Jasma Rohaiza (betulkan nama tu), sorang lg lupa (4 org saja perempuan).. tak tau la depa kenai aku lagi dak.

    ReplyDelete
  88. kalau ye pun intro la dulu, nama sapa.. kami berdua ngan Pak Ku bukan setakat sekolah sampai dah kerja pun. Dulu kami sama2 dok Pg. Dia masih kat Sony, Prai, saya kat pulau.

    ReplyDelete
  89. Rod, cuba hang ingat2 sama. Kita sama2 satu kelas, geng Dorm 8. Kelas sama sampai tingkatan 5. Sama2 PBSM. Sama2 bergaduh. Aku tak tau la sama ada dah minta maaf ka dak lagi. Apa pun, kalau pernah masam muka sampai ke sudah, la ni aku nak minta maaf le. Posa dah dekat. Raya tak lama lagi. Harap2 la Mahdzir Khalid buat jamuan reunion tahun ni, boleh kita jumpa.

    ReplyDelete
  90. Cepat Rod dah banyak clue dia bagi x kan tak leh ingat lagi....saya kasi presure kat hang hihihi

    ReplyDelete
  91. Ran, cewah, kasi pressure sama dia...

    ReplyDelete
  92. alah Ran, hang kata aku Bukhari, tinggi sangat tu. aku tak la sepandai dia. alah, kita sama-sama 3P1. tapi hang masuk 4SC1, aku, Rod, Pak Ku, Yeh, Suhaimi Mat Isa, Hamzah 4Sc2.

    ReplyDelete
  93. Susah dah nak teka sebab ramai sangat dalam satu kelas macam sardin...tak paa I will always waiting for u 2 open your mask.

    ReplyDelete
  94. CtNoR, dok teringat lg kes camping di Peranginan Sik, tidoq dalam khemah. Lepas tu, Cg Mat Ghani dan Cg Raihan (dua2 cikgu Bio) agak main Gim Rumme sampai pukul 4 pagi. Cg Raihan la ni jd Pensyarah IAB Genting Highlands, Puan Hajah dah.

    ReplyDelete
  95. Ran, mcm mana tak jd tin sardin. Kelas hang 53 org, kelas aku 48.. aku ingat lagi Cikgu Praktikal siap tulis dalam majalah Aktual (majalah tu tak dak lagi dah), hebat pasai Syed Omar dapat result SRP naik dekat 25%, terbaik di Kota Setar.

    ReplyDelete
  96. Masa tu kembang punggung Pak MANAP, sebab result naik dan terbaik di Kota Setaq, dia tak tau kita yg terketaq-ketaq. Ramai kawan kita dapat pi sekolah asrama penuh. Kita bukannya x pandai tapi ada penyakit....iaitu MALAIH

    ReplyDelete
  97. ran, Hang sebut nama Pak Manap, aku teringat time aku, Hamzah dan Pak Tam pi library, baru habis exam, konon baguih le tu ... Bila nak masuk kelas balik, terserempak dgn dia, piap sorang sedaih.. ropa2nya curfew, tak boleh jalan keluar kelas time exam. Biasalah Pak Manap, piap dulu, baru tanya hampa pi mana. Ingat lagi dak Hamzah?

    ReplyDelete
  98. Aku pun 3P2 gak dulu. Depan aku Rod ngan Ku Nazri.
    Cikgu Math Mod Tan Gin Moi.

    ReplyDelete
  99. Dok mana la ni? dulu pernah kerja kat sony sat kan? Haa haaa

    ReplyDelete
  100. Rod, mai Kuala Perlis singgah rumah aku. Pekena laksa Kuala Perlis pula. Takkan laksa Telok Kechai saja. Nak pi Langkawi, boleh singgah rumah aku, 1 km je dari Jeti.

    ReplyDelete
  101. Hampa jangan dok sebut sangat nama pak manap aku tak leh ingat sungguh. Aku ni bukan apa nak kata baik... tak juge, nak kata jahat, tak juge...cewah macam lirik lagu plak. tapi kieh kena penibai kat pungkoq serotan, sampai lani aku tak leh terima, walaupun aku pun cgu gak lani. Ada ka patut hantam bagi pnibai suka hati dia je, dia ingat kite orang nak pi bilik ayaq...bilik ayaq dia haramkan masa pembelajaran... kite orang cume nak pi librari je.........hu hu hu hu hu.

    Ran pas ni rasenye tak leh buat banyak topik dah... kita compile sume dalam satu topik je. Tak la jenuh masuk rata pintu topik..... cadangan je...

    ReplyDelete
  102. Hehehehe.pak manap punya penagan... aku ingat dia tu takda kerja lain... kalau zaman sekarang aku ingat dah lama mak bapak saman hehehehee

    ReplyDelete
  103. Sekarang nie ada 3 topic pun dan banyak line, kalau nak combine dlm satu topic mau berjela-jela sampai kat hujung kaki. Tapi Cikgu Hamzah pakar komputer mungkin boleh advice sikit kot, nak buat cam mana

    ReplyDelete
  104. hmmm .. tu laaa.. camner tu.. topik baru ikut tarikh laaa..

    ReplyDelete
  105. PERHATIAN......TOLONG STOP KAT SINI.....

    MASUK KE TOPIK BULAN OGOS : Old-SMDSO

    TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA TUAN/PUAN

    ReplyDelete